וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: קוואן צ'יטהאם שוחרר מהקבוצה

7.1.2021 / 11:19

הכתומים הודיעו על שחרורו של הפורוורד (25, 2.04) שלא נרשם במשחק גביע המדינה האחרון והוא צפוי לחתום בקרוב בספרד. רשם העונה 13 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בממוצע למשחק

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (חמישי) על שחרורו של הפורוורד האמריקאי קוואן צ'יטהאם שצפוי לחתום בקרוב בקבוצה אחרת באירופה. צ'יטהאם לא התלבש למשחק רבע גמר גביע המדינה האחרון של הכתומים לאחר שווין סלדן שב ממחלה, ובמועדון קיבלו את רצונו לעזוב.

קוואן צ'יטהאם ג'וניור מצטרף לעירוני נס ציונה. דוברות עירוני נס ציונה, אתר רשמי
השחקן השלישי שמשוחרר העונה. צ'יטהאם/אתר רשמי, דוברות עירוני נס ציונה

צ'יטהאם (25, 2.04) הגיע לנס ציונה אחרי תקופה בצרפת ובבולגריה והיה חלק מפתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה. בשמונה משחקים במדים הכתומים הוא רשם מספרים יפים של 13 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. הפורוורד הוא השחקן השלישי שמשוחרר מהקבוצה מפתיחת העונה אחרי שגם ג'ורדן מרפי ודביון ברי עזבו בשלב מוקדם יותר.

בעוד נס ציונה לא תשחק בשבועיים הקרובים בשל הסגר על מדינת ישראל היא קיבלה השבוע הדועה על כך שמשחקיה בשלב הבתים של היורופקאפ ייערכו בולוצלאבק שבפולין. הכתומים, ששיחקו במפעל האירופאי בשנתיים האחרונות, ישחקו בבית אחד עם שולונוק מהונגריה, ספורטינג ליסבון מפורטוגל ואוסטרוב הפולנית, כששתי הראשונות עולות בוודאות לשלב שמינית הגמר וארבע הקבוצות הטובות ביותר מהמקום השלישי גם תעפלנה. המשחקים ייערכו בין ה-26 ל-29 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully