וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "רצינו לצמק את הפער מהפסגה, ויש לנו הזדמנות ממשית לעשות זאת"

7.1.2021 / 9:53

אחרי איבוד הנקודות של מכבי חיפה, האלופה תצמק את הפער מהירוקים לשש נקודות אם תנצח את בני יהודה (20:45, ספורט 4). שחקן: "הם עשו לנו הרבה צרות בשנים האחרונות". ואן לוון ימשיך עם אותו קו הגנה, קארצב אמור לפתוח בקישור האחורי

תקציר ה-0:1 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט 1

מכבי תל אביב ובני יהודה יהיו הערב (20:45, ספורט 4) הקבוצות שיכניסו את הכדורגל הישראלי להשבתה כשיסיימו את משחקן בבלומפילד כשעה לכניסת הסגר בן השבועיים שנכפה על ליגת העל והליגה הלאומית. בזכות התיקו שכפתה שלשום הפועל באר שבע על מכבי חיפה, יש למכבי תל אביב הזדמנות לצמצם הערב את הפער בינה לבין המוליכה ל-6 נקודות בלבד בתום המחזור ה-15.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יישאר מושלם גם אחרי בני יהודה? ואן לוון/דני מרון

"רצינו לצמצם את הפער ויש לנו הזדמנות ממשית לעשות את זה", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "בני יהודה עשתה לנו הרבה צרות בשנים האחרונות וגם העונה התחלנו איתה בתיקו בסיבוב הקודם ואיבדנו מולה שתי נקודות. אם אנחנו רוצים את המקום הראשון, חייבים לקחת שלוש נקודות הערב ולצמצם את הפער לשש בלבד".

המאמן פטריק ואן לוון שמוביל בינתיים את מכבי תל אביב עם מאה אחוזי הצלחה, צפוי להמשיך עם אותו קו הגנה שפתח מול מכבי פתח תקווה, כאשר עדן קארצב אמור לפתוח בקישור האחורי. "רוצים לשמח את האוהדים שלנו רגע לפני הסגר", אמר הבוקר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully