וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בלאומית יוכלו להתאמן בסגר. המנהלת לקבוצות: "האחריות עליכן"

7.1.2021 / 9:10

האישור לאימונים בליגת המשנה הושג. המנהלת הכריזה שתעשה "מאמצים גדולים" לחדש את הליגה ב-22 בחודש ופנתה לקבוצות: "הקפידו על הנהלים"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

גם קבוצות הליגה הלאומית יוכלו להתאמן בצורה סדירה בזמן הסגר. כך התברר הבוקר (חמישי), כשהמנהלת שגרה ל-30 קבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית מכתב הבהרה בנוגע להמשך פעילות הכדורגל המקצועני בזמן הסגר. בימים האחרונים עמלו במנהלת על השגת האישור לקיום אימונים בליגה הלאומית, בדומה לאישור שכבר הושג לקבוצות ליגת העל.

במכתב ששיגרה המנהלת לקבוצות, היא הדגישה ש"אנו עושים מאמצים גדולים לפעול לחידוש המשחקים בסוף השבוע ה-22-23 בחודש, וקראה לקבוצות לשמור על הקפדה יתרה של הנהלים.

ארז כלפון, מנהלת הליגה. דני מרון
הליגה תחודש ב-22 בינואר? ארז כלפון/דני מרון

"אני פונה אישית לבכל בעלי קבוצות, אנו נמצאים בעיצומה של התפרצות קשה של המגיפה לרבות מוטציות שונות המקשות על ההתמודדות עמה", כתב יו"ר המנהלת ארז כלפון. "אנא וודאו כי כל הנהלים וההנחיות יישמור בקפדנות, על מנת שהליגה תוכל להתחדש במועד זה כשכל השחקנים בריאים וכשירים. מוטלת עליכם אחריות גדולה אל מול הצוותים והשחקנים, שכן אם במועד החזרה התחלואה בקרב אנשי הקבוצה תהיה גבוהה, לא נוכל לחדש את הפעילות. לכן אני מצפה כי תוודאו הקפדה מלאה על הכללים כדי שנוכל לסיים את העונה בצורה ספורטיבית ועל כר הדשא, למרות כל הקשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully