וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתעוררת: פתאום מסי מלך השערים, פתאום קומאן מדבר על אליפות

בארסה מעודדת אחרי ה-2:3 על בילבאו: קומאן יודע ש"השלישייה ההתקפית הייתה מושלמת", פדרי כיכב עם בישול מושלם, אבל מעל כולם שוב היה ליאו מסי שקיבל מחמאות מהיריבים: "אין הרבה מה לעשות כשהוא משחק ככה"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0 (חצי גמר גביע הליגה)/ספורט 1

קשה להגיד שברצלונה חזרה להיות מועמדת בכירה לזכייה באליפות הליגה הספרדית בעקבות הניצחון שלה אמש (רביעי) על אתלטיק בילבאו (2:3), אבל דבר אחד הוכח: אסור להספיד את הקבוצה הזאת, בטח לא כשמשחק בשורותיה ליאו מסי. אם עד לפני כמה שבועות נדמה היה שהארגנטינאי מעבר לשיאו ומעכב את את ההתפתחות של הקבוצה, אתמול הוא כבש עוד צמד, ופתאום הוא שוב במקומו הטבעי, בראש טבלת הכובשים של לה ליגה, עם תשעה שערים, כמו לואיס סארס, ג'רארד מורנו ויאגו אספס. או כמו שהגדיר את זה איניאקי וויליאמס מבילבאו: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אבל להם יש את הכדורגלן הכי טוב בעולם. הוא עושה הכול נכון. אין הרבה מה לעשות כשהוא משחק כמו שהוא שיחק הערב".

בנוסף: גריזמן נותן את הנשמה בעבודת הגנה

ליאונל מסי, אנטואן גריזמן, שחקני ברצלונה. רויטרס
זהירות, מסי חוזר לעצמו/רויטרס

עוד שחקן שהצטיין במדי ברצלונה היה פדרי, שכבש את שער השוויון המהיר לקבוצתו אחרי שהיא נקלעה לפיגור מוקדם, ובהמשך בישל לליאו מסי בנגיעה עדינה ומדויקת עם העקב. "לא נשברנו למרות שספגנו שער מהיר", אמר פדרי, "היה לנו ביטחון ואמונה שנוכל לחזור". על הבישול המרהיב שלו למסי אמר פדרי: "הוא מסר לי והודיע לי שהוא מאחוריי, אחרת לא הייתי רואה אותו. אז מסרתי לו".

מאמן הקבוצה רונלד קומאן, שרק לפני מספר ימים נשמע מיואש כשנשאל על מירוץ האליפות ("צריכים להיות ריאליים", אמר אז המאמן), פתאום נשמע אופטימי יותר. "תמיד יש מירוץ לאליפות", אמר קןמאן, "העונה ארוכה מאוד, יכולות להיות לך עליות וירידות. קבוצה שהולך לה טוב עכשיו עלולה להיתקל בבעיות בהמשך ובסוף העונה. לוח המזנים צפוף מאוד".

לדבריו, "עבדנו קשה מאוד, עם הרבה נחישות, ואני חושב שהגיעו לנו יותר נקודות מהמשחקים ששיחקנו. היום היינו יעילים, וגם זה עניין של ביטחון. חייבים להמשיך ככה". קומאן היה מרוצה מהחלק ההתקפי: "יכולנו להבקיע יותר משלושה שערים, אבל שלישייה באצטדיון הזה זה טוב. השלישייה הקדמית, יחד עם גריזמן ודמבלה, הייתה מושלנמת. הם יצרו המון מצבים מסוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully