וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.1: מנצ'סטר יונייטד החתימה את אמאד דיאלו, באיירן מינכן בעקבות דה יונג

לפי דיווחים, השדים האדומים שילמו לאטאלנטה כ-37 מיליון ליש"ט עבור שחקן הכנף בן ה-18. הבווארים מחזרים, קלופ לא יצרף בלם נוסף?

תקציר: כל שערי רוברט לבנדובסקי מ-13 מחזורי הבונדסליגה הראשונים/ספורט 1

העברות

* מנצ'סטר יונייטד אישרה: שחקן הכנף הצעיר אמאד דיאלו חתם עד 2025, עם אופציה לעונה נוספת. העסקה שמוערכת בכ-37 מיליון ליש"ט לפי התקשורת הבריטית נסגרה כבר לפני מספר שבועות, אך נחתמה סופית לאחר שדיאלו בן ה-18, יליד חוף השנהב, קיבל את כל האישורים הדרושים. שחקן הכנף רשם ארבע הופעות בקבוצה הבוגרת של אטאלנטה.

* אינטר מיאמי של דייויד בקהאם הודיעה על פיטוריו של מאמנה דייגו אלונסו. על פי דיווחים באנגליה, הבעלים כבר פנה לחברו למנצ'סטר יונייטד לשעבר פיל נוויל לגבי איחוד אפשרי ב-MLS.

* לפי "בילד", המועמד המוביל על באיירן מינכן לחזק את הקישור בעונה הבאה הוא פרנקי דה יונג. שמות נוספים שנמצאים על הפרק מבחינת אלופת אירופה הם בובקאר קמארה, אדוארדו קמאבינגה ודניס זקאריה.

* ב"אתלטיק" טוענים: למרות מכת הפציעות בחלק האחורי, ליברפול לא צפויה לרכוש בלם נוסף בחלון של ינואר.

* ולאדן איביץ' אקס מכבי תל אביב, מיק מקארתי שפוטר מאפואל ניקוסיה וברונו לאנג הם שלושת המועמדים המובילים להתמנות כמאמן הבא של שפילד וונסדיי. כך על פי דיווחים באנגליה.

* וולבס דרשה מפטריק קוטרונה, החלוץ שהושאל לפיורנטינה, לחזור מההשאלה שלו והוא ישחק בקבוצה עד תום העונה.

* האם אייאקס בדרך לחיזוק נוצץ? ב"לאקיפ" מדווחים שסבסטיאן האלר חלוץ ווסטהאם סיכם בקבוצה ויירכש תמורת 25 מיליון יורו. האלר יעזוב את הפטישים 18 חודשים בלבד אחרי שנרכש תמורת 45 מיליון יורו.

* בטוטנהאם משוכנעים שיצליחו להחתים את יונג-מין סון על חוזה חדש. הקוריאני הנהדר בן ה-28 מסיים את חוזהו הנוכחי ב-2023 והתרנגולים יציעו לו חוזה של 200 אלף ליש"ט לשבוע כדי להאריך את ההתקשרות המוצלחת איתו.

* ווסט ברומיץ' מנהלת מגעים כדי לצרף את הקיצוני של ווסטהאם רוברט סנודגראס. הסקוטי בן ה-33 רשם רק שש הופעות במדי הפטישים העונה וזוכה להתעניינות מצד קבוצות נוספות בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יונג מין סון עם הארי קיין שחקני טוטנהאם. רויטרס
יחתום על חוזה ארוך טווח בטוטנהם? סון/רויטרס

* מילאן הפצועה מחזקת חיזוקים כדי לעבות את הסגל במאבקי הצמרת שלה ועל פי "קאלצ'יו מרקטו" אחד השמות החמים שמועמדים להצטרף אליה כבר בינואר הוא של פלוריאן תובאן. הקיצוני הצרפתי מסיים את חוזהו במארסיי בקיץ ומילאן מתכננת להציע לו חוזה ארוך טווח לארבע שנים.

* על פי "דה אתלטיק" אסטון וילה לא תמכור את ג'ק גרליש למנצ'סטר יונייטד תמורת פחות מ-100 מיליון יורו.

* האם סרחיו ראמוס ישחק בעונה הבאה בליברפול? אחרי הדיווחים על כך שפריז סן ז'רמן מנהלת מו"מ עם קפטן ובלם ריאל מדריד, ב"אל צ'ירינגיטו" טוענים שגם אלופת אנגליה חושקת בבלם למרות הדם הרע בין הצדדים מאז גמר האלופות. ראמוס מסיים את חוזהו בקיץ ולא נראה שהוא בדרך לחידוש חוזהו.

* חלוץ סלטיק ואחד השחקנים המבוקשים באירופה אודסון אדואר החליף סוכן. החלוץ בן ה-22, שבעבר הוזכר כמי שארסנל רוצה מאוד, אולי רומז בכך שהוא מעוניין להשלים את ההעברה שלו בחלון ההעברות הנוכחי.

* מילאן מעוניינת בריאן ססניון, שמושאל כרגע להופנהיים מטוטנהאם. ססניון התייחס כבר לדיבורים ואמר: "מילאן קבוצה מהטופ העולמי, תמיד חיבבתי אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully