וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן: "אחד המשחקים החלשים שלנו", עמוס: "אני רק עושה את העבודה שלי"

מאמן סכנין הודה שקבוצתו הייתה חלשה מול נתניה, אטפלד: "יכולנו לגמור את המשחק בשלב מוקדם". כיאל: "לא רצינו להיות במצב הזה"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 1:0/ספורט 1

מכבי נתניה ניצחה הערב (רביעי) 0:1 את מכבי נתניה, במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. שער של חן עזרא בדקה ה-27 עשה את ההבדל, אוסמה חלאיילה החמיץ פנדל בסכנין כבר בדקה השלישית.

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
יכול לנשום קצת אוויר. אטפלד/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד אמר אחרי המשחק: "התחלנו בצורה רשלנית ונתנו להם פנדל כי פרייטר לא היה מרוכז. למזלנו דני הציל את הפנדל וחזרנו למשחק. הגענו להרבה מצבים ויכולנו להכריע את המשחק בשלב מוקדם, אבל החמצנו מול שער פתוח. צריך להמשיך לעבוד על זה. אולי היה קצת לחץ שגרם להחמצות, אבל לפעמים כשיש זמן אז מחמיצים. היו לנו המון מצבים ועוד הגיע לנו פנדל. דני עמוס הציל שלושה פנדלים העונה? שמתי לב שבכל פעם שהיריבה מחמיצה פנדל, הקבוצה השנייה מנצחת".

שוער נתניה דני עמוס: "אני לא יודע אם עצירת הפנדל שווה שלוש נקודות, אני לא לוקח את הקרדיט, אני עושה את העבודה שלי ומשתדל לעשות את הכי טוב שאני יכול. אני שמח שניצחנו סוף סוף, זה ישפר את ההרגשה וכמובן עוד שלוש נקודות. כיף. בזמן המשחק אני לא חושב על כלום, רק על המשחק, תמיד מכוון וצועק, יש לנו קבוצה צעירה מאוד וצריך להעיר את השחקנים ולהכווין אותם וגם לתת להם בראש כשצריך. יש לחץ, אבל הלחץ בא ממקום טוב כי אנחנו יודעים שאנחנו משחקים כדורגל טוב. התוצאות היו פחות טובות ואני מקווה שמפה התוצאות יהיו יותר טובות. הליגה השנה משוגעת וצמודה מאוד, חייבים לאסוף נקודות".

שחקן בני סכנין בירם כיאל מול שחקן מכבי נתניה גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
"כשמחמיצים פנדל בדקה השלישית ועוד מצבים, זה מעלה את רמת הלחץ בקבוצה". כיאל מול קניקובסקי/ברני ארדוב

בני סכנין ניסו אביטן: "היה אחד המשחקים החלשים שלנו, הצגנו יכולת לא טובה. דווקא הפתיחה הייתה בסדר ואז אחרי הפנדל קצת איבדנו כיוון. זה מאכזב מאוד במיוחד לאור המאזן הביתי שלנו, המאזן שלנו בבית רע מאוד ובחוץ אנחנו משיגים נקודות. הדברים צריכים להיראות אחרת. כמה דקות אחרי המשחק קשה לי לנתח הכול, אבל ברור שהייתה לנו גם בעיה בפן המנטאלי". על הפנדל: "אין ספק שכשאתה מחמיץ פנדל בשלב מוקדם אז דברים יכולים להתהפך. אנחנו מקצוענים ואסור שנוותר ככה על המשחק בשלב כל כך מוקדם. אנחנו לוקים במשחק ההתקפה, כבשנו שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים. כשאתה לא מקבל תפוקה מהשחקנים אתה מחפש פתרונות, החלפתי סגנון ושיטה. כלום לא עבד". על ינואר: "יש לנו תכניות להתחזק בינואר, אבל בינואר אין הפתעות ובטח לא עם הסגר הזה. אנחנו מחפשים שחקנים שישדרגו אותנו".

בירם כיאל: "כשמחמיצים פנדל בדקה השלישית ועוד מצבים, זה מעלה את רמת הלחץ בקבוצה, אבל בגדול משחק לא טוב שלנו. ניסינו לתקן במחצית השנייה, אבל אז גם הגיעה ההרחקה. אבל אנחנו חזקים גם ברגעים כאלה כשהתוצאות לא מגיעות. גם נגד בני יהודה הגענו להרבה מצבים, אבל אנחנו לא מצליחים לנצל אותם כדי לקבל קצת שקט. אנחנו בתקופה שלא רצינו להיות בה. רצינו להשיג איזה ניצחון, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. אנחנו רוצים להתחזק מזה ולהיות מוכנים להמשך. במשחק הראשון היו הרבה סיבות ל-7:0, אבל זה לא טוב למועדון שלנו ולא משהו שרצינו. היום היה משחק חדש ורצינו לנצח, אבל הפנדל הזה היה יכול לשנות את המשחק, במיוחד פה בבית. לא הצלחנו וזה לא נתן לנו את הדחיפה. הכוח של בני סכנין זה הקהל, בכל מקום, מאז שחזרתי לפה וגם כשהייתי מגיע עם מכבי חיפה היה פה תמיד קשה עם הקהל. אנחנו זקוקים מאוד לקהל. למזלנו הפגרה הזו מגיעה עכשיו כדי לתת לנו שקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully