וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תנחית חלוץ ניגרי להתרשמות. עוז בילו חיובי לקורונה

6.1.2021 / 19:03

שחקן ההתקפה איברהים אולאווין ששיחק לאחרונה בריינג'רס הניגרית יגיע ארצה עד סוף השבוע ועשוי לחתום בקרוב. שחקן עשירי נדבק

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים/ספורט1

מ.ס. אשדוד תנחית בארץ את שחקן ההתקפה הניגרי איברהים אולאווין והוא עשוי לחתום בקבוצה בחלון הקרוב. מדובר בשחקן התקפה בן 22 ששיחק בריינג'רס מהליגה הבכירה בניגריה ומסוגל לאייש שלל תפקידים כולל חלוץ, שחקן כנף ואפילו פליימייקר. בעונה שעברה הוא כבש 8 שערי ליגה. אשדוד קיבלה את האישור להנחיתו בארץ והוא ינחת עד סוף השבוע להתרשמות ובסופה עשוי לחתום.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
מחכה לחיזוק. בן רן שמעון/דני מרון

במקביל, המתנה מתוחה באשדוד לתוצאות בדיקות הקורונה שעברו הבוקר (רביעי) שחקני הקבוצה. שבעה שחקנים עדיין לא קיבלו תשובות, אבל עוז בילו נמצא חיובי והפך לשחקן החיובי העשירי בקבוצה, מה שמשאיר את קיומו של המשחק הדחוי נגד הפועל תל אביב (חמישי, 20:00, ספורט 2) בספק. במועדון לא לוחצים בשלב הזה על המינהלת לדחות גם כי הם יודעים שההחלטה היא רק של משרד הבריאות וגם כי המאמן רן בן שמעון רוצה לשחק אחרי שהמשחק מול עירוני קרית שמונה מהשבת האחרונה נדחה.

באשדוד מקווים שננאד צבטקוביץ' שיצא גבולי חיובי, ייצא היום שלילי ובמקרה כזה הוא יוכל לשחק. צבטקוביץ' הגיע לבדיקות הבוקר ראשון ביחד עם עוז בילו שלא חש בטוב. שניהם עשו את הבדיקות בנפרד מהשחקנים ורחוק מהם. באשדוד מקווים כי הבלם הסרבי יוכל לשחק אם יימצא שלילי ואז גם יעשו לו אימון אישי כדי להכין אותו למשחק מחר אחרי שהוא לא התאמן מתחילת השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully