וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שונה מתמיד: מה מתוכנן לנו בפלייאוף ה-NFL?

לא פחות משישה משחקים ייערכו השנה במסגרת הסיבוב הראשון. בפאלו חולמת על ניצחון פלייאוף אחרי 25 שנים, גם קליבלנד שוב איתנו, אבל עם קורונה. כל הפרטים, השעות והשידורים

שחקני קליבלנד בראונס חוגגים. Ron Schwane, AP
עד שהם בפלייאוף הם צריכים להתמודד עם הקורונה. שחקני קליבלנד בראונס/AP, Ron Schwane

איכשהו, ה-NFL עשתה זאת ו-17 שבועות של עונה סדירה עברו חלפו והסתיימו. כעת, הפנים לקראת הפלייאוף, שייערך (לפחות) השנה במתכונת שונה, כאשר רק הקבוצה שסיימה ראשונה בכל חטיבה תהנה משבוע חופש, בעוד 12 קבוצות ייאבקו על שישה כרטיסים לשלב הבא, מה שבמילים אחרות אומר - עוד אקשן בימים הקרובים.

בפאלו (3:13) - אינדיאנפוליס (5:11), שבת, 20:05, 5 סטארס

הקבוצה מצפון מדינת ניו יורק אומנם חזרה בשנים האחרונות להופיע בפלייאוף אחרי הפסקה ארוכה במיוחד, אולם משחק פוסטסיזן היא לא ניצחה מאז 1995. כל זה בהחלט עשוי להשתנות סוף כל סוף, שכן הבילס נראים בתקופה האחרונה כמו הקבוצה הטובה בליגה, רמסו את היריבות וזכו בבית המזרח לראשונה מ... 1995. מי שתנסה לקלקל את החגיגה היא אינדי, עם פיליפ ריברס המנוסה, עבורו תהיה זו הופעת פלייאוף 12 בקריירה (הוא במאזן 6:5 עד היום) ועם ג'ונתן טיילור, שהפתיע רבים וסיים שלישי בכמות היארדים בריצה העונה בליגה כולה.

סיאטל (4:12) - לוס אנג'לס ראמס (6:10), שבת, 23:40, 5 סטארס

הסיהוקס לא נהנו העונה מעזרתו של "השחקן ה-12", הקהל הנלהב שלהם ועדיין, סיימו במאזן 1:7 ביתי. הם יפתחו את הפלייאוף עם מפגש ביתי מול הקבוצה השנייה שעלתה מבית המערב. בעונה הסדירה, כל אחת מהיריבות ניצחה את המפגש הביתי שלה, אולם בעוד שראסל ווילסון נראה מצוין לאורך רוב השנה וכמובן ייעזר בדי קי מטקאף האימתני, הרי שהראמס לא ממש בטוחים מי יפתח אצלם, שכן ג'ראד גוף סוחב פציעה באגודל. ג'ון וולפורד, ששיחק במחזור הסיום מול אריזונה ועזר לראמס להגיע לפלייאוף, עשוי לקבל את המושכות שוב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

וושינגטון (9:7) - טמפה ביי (5:11), ראשון, 3:15, 5 לייב

אחד הבתים הגרועים בתולדות הליגה הניב, כצפוי, אלופה במאזן שלילי, אבל זה לא מה שייפגע בחלומות של הפוטבול טים להדהים את טום בריידי ושודדי הים. טמפה פייבוריטית ברורה, למרות לא מעט קרטועים לאורך העונה, בשעה שוושינגטון עוד מתלבטת האם לשחק עם אלכס סמית', טיילור היינקי או שניהם יחד. בריידי, שמחזיק בפער עצום בשיא הניצחונות בפלייאוף בכל הזמנים, ינסה לרשום את ה-31 שלו לאחר שבשנה שעברה הופתע בשלב הווילד קארד, אז עוד במדי הפטריוטס.

טנסי (5:11) - בולטימור (5:11), ראשון, 20:05, 5 סטארס

מי שהפתיעה אותו אז הייתה טנסי, שלאחר מכן יצאה לבולטימור והלמה גם בה. הטייטאנס שוב מאמינים בכוחם, בעיקר בזכות המפלצת העונה לשם דריק הנרי, שזה עתה סיים עונה עם מעל 2,000 יארד על הקרקע. הרייבנס פחות טובים מאשר בעונה שעברה, אבל אולי דווקא כשאין עליהם את כל הלחץ, הם יוכלו להשיג את הנקמה. במפגש בין הקבוצות בעונה הסדירה, טנסי ניצחה בהארכה מטאצ'דאון של הנרי.

דרו בריס. GettyImages
לא ירצה להיפרד מעונת הפרישה כל כך מהר. בריס/GettyImages

ניו אורלינס (4:12) - שיקגו (8:8), ראשון, 23:40, 5 לייב

אם זו אכן העונה האחרונה של דרו בריס, הוא בוודאי לא ירצה להיפרד ממנה כבר במשחק הפלייאוף הראשון, מול יריבה בינונית במקרה הטובה. לפני קצת יותר מחודשיים הסיינטס גירדו ניצחון בהארכה בשיקגו ולמפגש הביתי הזה הם מגיעים מעמדת כוח ברורה, בעוד מיטשל טרוביסקי ובעיקר ההגנה האורחת ינסו לעשות את הבלתי ייאמן, אחרי שהשתחלו לפלייאוף ברגע האחרון וגם זה בזכות תוצאות אחרות, בשעה שהם הובסו מול גרין ביי.

פיטסבורג (4:12) - קליבלנד (5:11), שני, 3:15, 5 לייב

השתיים הללו נפגשו במחזור האחרון של העונה הסדירה ולמרות שפיטסבורג עלתה עם המחליפים, היא נתנה פייט טוב. זה לא הספיק וקליבלנד, אחרי 18 שנות היעדרות, סופסוף חוזרת לפלייאוף. הבעיה שקליבלנד, כמו קליבלנד, עושה את זה עם קורונה, כשהגארד ג'ואל ביטוניו והתופס ק'הדראל הודג' אובחנו כחיוביים. בבראונס מקווים שלא יימצאו גם שחקנים משמעותיים יותר. בין שתי היריבות לבית הצפון יש כמובן המון היסטוריה ולא יותר מדי אהבה, כך שגם המשחק שינעל את הסיבוב הראשון צפוי להיות לוהט ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully