וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "ספגנו מחצי התקפה, היינו צריכים לנצח". אבוקסיס: "לא הגיעה לנו יותר מנקודה"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:1 מול הפועל באר שבע: "מאוכזב מהתוצאה, מרוצה מהאופי והעוצמה. לא מסתכלים על מכבי תל אביב אלא על עצמנו". אבוקסיס מודה: "אנחנו צריכים שניים או שלושה שחקנים שישדרגו אותנו"

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

רצף שמונת הניצחונות של מכבי חיפה נעצר הערב (שלישי) באצטדיון טדי על ידי הפועל באר שבע, שסיימה עם המוליכה ב-1:1 וקטעה גם את רצף שמונת ההפסדים שלה במפגשים בין הקבוצות. תומר יוספי כבש בדקה ה-41 אחרי טעות של ג'וש כהן, אבל החיפאים לחצו במחצית השנייה והשיגו את השוויון בזכות שער עצמי של לואי טהא בדקה ה-74. ז'וזואה, שספג כרטיס צהוב חמישי והבין כי יחמיץ בגללו את משחק הגביע מול מכבי תל אביב, עשה הכול כדי לקבל צהוב שני ואכן הורחק בדקה ה-88, כך שהוא ירצה את עונש ההרחקה בליגה מול הפועל חדרה ויוכל ליטול חלק במשחק הגביע.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע מתעמת עם שחקני מכבי חיפה, עופרי ארד. דני מרון
עבד קשה עבור הצהוב השני, ולמזלו הקבוצה לא שילמה על כך בדקות הסיום. ז'וזואה/דני מרון

ברק בכר אמר בסיום: "ברור שאני מאוכזב. הגענו ללא מעט מצבים, שלטנו ולצערי ספגנו מחצי התקפה. חבל, אבל מסתכלים קדימה ומקווים שלא יהיה סגר כדי שנמשיך את הליגה. לספוג גול כזה בשלב כזה, זה לא קל. היינו קרובים לעשות מהפך וזה מראה על עוצמה ואופי. המחליפים באו ועזרו לנו, הוכיחו שיש פה סגל טוב. את הדברים האלה אני לוקח להמשך. החילוף של חוסה רודריגס? זה נבע משיקול טקטי, מהצהוב, מהרבה דברים".

עוד אמר המאמן: "יכול להיות שנחשוב בהמשך שזו נקודה טובה, אבל אני לא יכול להיות מרוצה כי לדעתי היינו צריכים לנצח. אני לא מסתכל על מכבי תל אביב אלא עלינו. יש פה קבוצה מספיק טובה כדי להיות תלויה בעצמה, עם כל הכבוד לשאר הקבוצות".

על בוגדן פלאניץ': "ממהרים פה להספיד זרים, כאב לי לשמוע את מה שאמרו עליו. כולם רואים שהוא שחקן טוב וההגנה כולה מתייצבת. חבשי? הוא עשה מה שעשה, שילם על זה וממשיכים הלאה".

מוחמד אבו פאני הוסיף: "אני חושב ששיחקנו מצוין, הגענו למצבים, היינו צריכים לנצח, ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. השנה זה סיפור אחר, כיף לי פה, נותן הכול, ונקווה לזכות בכל התארים בסוף העונה. ז'זואוה? קללות זה חלק מהמשחק. אם הוא רוצה לריב, הכול טוב". האם זו העונה של מכבי חיפה? "כן, בעזרת השם".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 ביתי מול המוליכה מכבי חיפה

לכתבה המלאה
בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. דני מרון
תשושים. מכבי חיפה ובאר שבע/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס: "למען האמת לא הגיעה לנו יותר מנקודה. בחצי הראשון היינו בסדר, בחצי השני ירדנו אחורה, יש לנו המון שחקנים שסובלים פציעות ועייפים, הייתי חייב לעזור בעוד בלם, לואי ומיגל היו סחוטים.

"אני מאוד מאוכזב מהחזקת הכדור שלנו, מאבדים הרבה כדורים, פשוטים, שטותיים, אני מצפה משחקני הקישור שלנו ליותר, אבל מול מכבי חיפה זו לא תוצאה רעה, זו קבוצה שמהספסל הם מכניסים שחקנים שבכל קבוצה אחרת הם כוכבים.

"אנחנו נצטרך לעשות מהלכים לשפר את הקבוצה. לז'וזאה אין עם מי לשחק? אני לא רואה את זה ככה. נצטרך להשתפר כדי להיות קבוצה טובה יותר.

לגבי היכולת של מכבי חיפה, שדוהרת לאליפות: "גם מכבי תל אביב קבוצה חזקה. ואם נעשה מהלכים טובים בינואר... לצערנו הפער גדול והפסדנו הרבה נקודות בזמן הקמפיין באירופה. כרגע אנחנו לא מספיק טובים. היינו בתחתית בזמן פלייאוף הליגה האירופית, ואם להיות אמיתי - אנחנו צריכים שניים או שלושה שחקנים שישדרגו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully