וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס גאה למרות ההפסד של הפועל חיפה, ומבטיח: "יואב יעשה הכול על מנת לחזק את הקבוצה"

הפועל חיפה הפסידה 2:0 לקרית שמונה, סילבס יודע: "הגענו בסיטואציה קשה, השחקנים נתנו הכול". חיזוק בדרך? "יש לנו שאיפות גדולות, נראה מה חסר לנו"

הפועל חיפה, אחרי מכת הקורונה ורשימת החיסורים הארוכה, נכנעה הערב (שלישי) 2:0 לעירוני קרית שמונה. שער ראשון העונה של מוחמד שכר (10) ומתפרצת אותה סיים יוג'ין אנסה בתוספת הזמן עשו את ההבדל והעניקו לאורחת ניצחון שני רצוף שהקפיץ אותה על חשבון הפועל חיפה למקום השישי (עם משחק חסר ביד) ששווה כרטיס לפלייאוף העליון בסיום הסיבוב.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
"הגענו בסיטואציה קשה, עם חסרים, אחרי יומיים מנוחה, היה ברור שיהיה אתגר קשה". סילבס/לילך וייס רוזנברג
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים, ניסו קפילוטו. לילך וייס רוזנברג
תשושים. שחקני הפועל חיפה/לילך וייס רוזנברג

על אף ההפסד, חיים סילבס היה גאה בשחקני הפועל חיפה. "קודם כל אני רוצה למרות ההפסד לתת מילה טובה לכל השחקנים שנתנו הכול עד לשנייה האחרונה", אמר סילבס בסיום, "הגענו בסיטואציה קשה, עם חסרים, אחרי יומיים מנוחה, היה ברור שיהיה אתגר קשה, נכנסנו לפיגור, ומשם היה לנו משחק לא נוח. המחצית הראשונה לא הייתה טובה, במחצית השנייה היו לנו יותר עוצמות ונוכחות בחלק שלהם. הם יכלו לעקוץ אותנו במתפרצות, זה היה ברור. היה קשה, ממשיכים הלאה.

"משבר? להפך. למרות הפצועים והחוסרים והקשיים והעומס, גם במשחק הקודם הצגנו כדורגל טוב וגם היום היה יכול להיגמר אחרת. היו פערים פיזיים לטובתם, הם נחו הרבה זמן. נתחזק, יחזרו הפצועים והמורחקים, ואנחנו עם הפנים קדימה.

"חיזוק? תמיד מנסים לעזור לקבוצה במקום שקשה לה. יש לנו שאיפות גדולות, ויש לנו קבוצה טובה. נתאושש, נראה מה חסר לנו, ויואב יעשה הכול על מנת לחזק את הקבוצה. אבל יש פה מספיק שחקנים גם בלי אלה שיגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully