וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו עבירות ההימורים שגרמו להשעיית קירן טריפייר: עודד חברים להמר על מעבר שלו לספרד

נחשפו התמלילים: האנגלי, שעבר מטוטנהאם לאתלטיקו מדריד, כתב בקבוצת ווטסאפ לחבריו "העסקה סגורה" ו"אתה יכול לשים כסף" כששמע על היחס באתרי ההימורים על המעבר שלו

תקציר ה-0:3 של טוטנהאם על לידס/ספורט 1

נחשפה הסיבה להשעיה של קירן טריפייר ועבירות ההימורים שלו: הכדורגלן שעבר מטוטנהאם לאתלטיקו מדריד סיפר לפני המעבר לחבריו שהעסקה עומדת להיסגר, ואף עודד אותם להמר על זה ולשים כסף שהעסקה אכן תושלם. "לך על זה", כך כתב טריפייר לחברו בקבוצת וואטסאפ, שתוכנה פורסם היום (שלישי) באנגליה.

טריפייר ספג עונש השעיה של עשרה שבועות בגלל הפרה של ארבעה סעיפים בתקנות ההימורים. ההשעיה אומנם מוקפאת כעת, מאחר שאתלטיקו דורשת עוד מידע והבהרות בנוגע למהלך. היום, כאמור, פורסמו חלק מהממצאים, שכוללים תיעוד של שיחות בין טריפייר לחבריו.

קירן טריפייר שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
פרשה מביכה. טריפייר/רויטרס

האנגלי עמד לעזוב את טוטנהאם ב-2019, וסיפר לחבריו שהוא מועמד ליובנטוס ולנאפולי באיטליה, אבל גם לאתלטיקו הספרדית. אבל כשהמגעים בין טוטנהאם לאתלטיקו התקדמו, חבר של טריפייר החליט להשקיע כסף בהימור על כך שהוא יעבור לקבוצה של סימאונה. הוא שאל את טריפייר בנושא, והוא ענה לו: "אתה יכול חבר. אל תאשים אותי אם משהו ישתבש. זה לא אמור לקרות, אבל רק שתדע" (והוסיף אימוג'ים שונים של צחוק ודמעות צחוק). לאחר מכן טריפייר הוסיף: "שים כסף אם אתה רוצה".

בהזדמנות אחרת סיפר לחבר שלו שיושב ראש טוטנהאם דניאל לוי דורש עוד כסף, אבל העסקה קרובה לסיכום - דקות ספורות אחרי שהחבר הימר על מעבר של טריפייר לספרד. בהזדמנות אחרת חבר סיפר לטריפייר שההימורים על כך שיעבור לספרד הם 6 ל-1 - והשחקן הגיב באימוג'י של עיניים נדהמות. אחר כך כתב שתי הודעות, ומחק אותן. כשהעסקה הושלמה הוא כתב לחברים "העסקה סגורה", ומיד לאחר מכן חבר השקיע 300 ליש"ט בהימור.

טריפייר בן ה-30 רשם 52 הופעות במדי אתלטיקו מדריד מאז שעבר אליה מטוטנהאם ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully