וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני יהודה: "זו תקופה קשה, כדורגל היה עוזר לצלוח אותה"

אלכסנדר פשיץ' התייחס להשבתת ליגת העל בזמן הסגר והצהיר לפני בני יהודה (חמישי, 20:45, ספורט 4): "כבר מרגיש פה בבית". ואן לוון דווקא רואה את הפן החיובי בפגרה הכפויה: "היה לנו לו"ז צפוף, זה יאפשר לשחקנים להתאושש". קארצב צפוי לפתוח, דן ביטון יחזור להרכב?

מחזור 15הסתיים07/01/2021
מכבי תל אביב
    0
      בני יהודה תל-אביב
      תקציר ה-0:1 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט 1

      מכבי תל אביב

      הצהובים יחפשו ניצחון רביעי ברציפות, במטרה לצמק את הפער ממכבי חיפה לשש נקודות. הקפטן שרן ייני שעדיין יושב שבעה על מות אביו, ימשיך להיעדר. עדן קארצב שנכנס כמחליף מול מכבי פתח תקוה בשל הפציעה של דן גלזר וכבש את שער הניצחון צפוי להמשיך ולקבל קרדיט, אם כי הפציעה של דן גלזר פחות קשה ממה שחשבו בתחילה. פטריק ואן לוון עשוי גם להחזיר לעניינים את דן ביטון שהתייבש על הספסל במשחק האחרון וגם בדרבי לפני כן לא פתח ב-11.

      לקראת המשחק ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים. המאמן פטריק ואן לוון אמר: "אנחנו מרוצים מהתוצאות ומרגישים שגם היכולת משתפרת. יש לנו סדרה של משחקים טובים ובכל אחד מהם אנחנו מראים משהו חדש. זה סימן חיובי, אבל עדיין יש הרבה מה לשפר. השחקנים למדו מהמשחקים הקודמים ואנחנו מוכנים למשחק הזה".

      על מצבת השחקנים שתעמוד לרשותו: "חוץ מדן גלזר שנפצע במשחק הקודם, כולם כשירים. לגבי גלזר, יכול להיות שיהיה לו קשה לשחק אבל נדע יותר אחרי האימון המסכם".

      על הסגר: "המצב השתנה. אנחנו צריכים איך אנחנו ניגשים למשחק הזה כי אחר כך יהיו לנו שבועיים של אימונים בלבד. אני חושב שלוח הזמנים של העונה צפוף מאוד גם ככה. אחרי הסגר, נחזור ללוח משחקים צפוף. אני חושב שהתקופה הזו תאפשר לשחקנים להתאושש מהתקופה המאתגרת שעברה עליהם מבחינה פיזית. זה יהיה זמן טוב בשבילנו לעבוד על כל מיני דברים באימונים ולחדד כל מיני דגשים".

      פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
      רואה את הצד החיובי בסגר. ואן לוון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

      אלכסנדר פשיץ' הוסיף: "אנחנו במצב טוב מאוד. כובשים הרבה, לא סופגים, עומדים על תשע נקודות מתשע אפשריות בשלושת המשחקים האחרונים. זה חשוב מאוד, כי זאת מכבי תל אביב וצריך לנצח כל משחק. צריך להמשיך ככה".

      "אני מרגיש בבית במכבי תל אביב. השחקנים עוזרים מאוד לשחקנים הזרים, כולם רוצים לעזור לי. אני מרגיש טוב יותר, מכיר טוב יותר את השחקנים.

      "אני שונא את הקורונה. כשהנגיף התחיל להתפשט, שיחקתי בדרום קוריאה. הייתי לגמרי לבד בסיאול, וכשהליגה התחילה החוזה שלי הסתיים אבל לא יכולתי לצאת מהמדינה. לא שיחקתי כדורגל במשך תשעה חודשים כי הייתי חסר מזל עם הקורונה. אני מרגיש טוב יותר מבחינה פיזית. בארבעה-חמישה משחקים הראשונים בקבוצה הרגשתי טוב מאוד ואחר כך הייתה ירידה קטנה, כי לא הייתי בכושר אופטימלי. אבל עכשיו אני במצב טוב".

      על השבתת הכדורגל בזמן הסגר: "אני לא יודע מה לומר. כדורגלנים הם לא אנשים מיוחדים, הם כמו כל בני האדם והתקופה הזו קשה גם עבורם, אבל לדעתי אם אנשים נשארים בבית ולא יכולים ללכת למסעדות וללכת ברחוב, אז יותר טוב כשיש כדורגל ואפשר לראות משהו בטלוויזיה. ספורט יכול לעזור במצב כזה. כבר שכחתי איך זה לשחק בלי קהל. בדרבי לא הרגשתי שמדובר בדרבי, כי לא היה קהל ביציעים. בסרביה וגם בישראל, אם אין קהל, הדרבי הוא לא אותו דבר. הקורונה הורגת אותנו".

      על המשחקים האחרונים והקרובים: "מכבי פתח תקוה קבוצה טובה עם הרבה שחקנים טובים, אבל אנחנו יותר טובים. היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה. באופן כללי, אנחנו צריכים להכריע משחקים יותר מהר. אנחנו במועדון גדול וצריך לנצח בכל משחק. היריבות נותנות נגדנו 200 אחוז, אבל צריך לנצח את כל המשחקים - גם נגד באר שבע, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. צריך לנצח כדי להתקרב למכבי חיפה".

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום, אריאל שלום
      מרגיש בבית. פשיץ'/אריאל שלום, אריאל שלום

      בני יהודה

      תמיר בן עמי אמר לקראת המשחק: "אנחנו נפגוש קבוצה איכותית מאוד, שנמצאת בכושר טוב. מבחינתנו נצטרך להיות סופר מרוכזים ומחויבים, בשביל להוציא תוצאה טובה. מי שמגיע למשחק כדורגל ללא אמונה שאפשר לנצח, שיחליף מקצוע. אנחנו באים לכל משחק באמונה ובגישה שאפשר לנצח. ברור שמכבי תל אביב היא אחת היריבות היותר חזקות בליגה שלנו, אבל ביום נתון אפשר לנצח כל קבוצה".

      טריוויה

      * שתי הקבוצות נפגשו 137 פעמים בליגה הבכירה. המאזן: 39:65 למכבי תל אביב בניצחונות, עוד 33 הסתיימו בתיקו.

      * בני יהודה עם מאזן דל של שתי נקודות ושני שערים בששת משחקיה האחרונים. בתשעת המחזורים האחרונים יש לה שישה הפסדים וארבעה שערים בלבד.

      * מכבי תל אביב ללא הפסד בשבעת המחזורים האחרונים, ולראשונה העונה נמצאת ברצף של ארבעה משחקים ללא ספיגה, כולל שלושה ניצחונות רצופים.

      * מכבי תל אביב מתקשה לכבוש בשלבים המוקדמים של המשחק (השער הכי מהיר שלה - עצמי של עוביידה חטאב בדקה ה-29 מול הפועל חדרה) אבל הבקיעה כבר שמונה שערים ברבע השעה האחרונה - יותר מכל קבוצה אחרת.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully