וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: יעקב בריהון יפתח כמגן מול הפועל תל אביב, שהחתימה את אופק ביטון

בעיר הנמל ממתינים לתוצאות בדיקות הקורונה ומקווים שננאד צבטקוביץ' שיצא גבולי חיובי בבדיקה הקודמת יוכל לשחק. תוצאות חיוביות נוספות עשויות להוביל לדחייה נוספת של המשחק (חמישי, 20:00, ספורט 2). קשר נס ציונה מצטרף לקבוצה של ניר קלינגר

מחזור 15הסתיים07/01/2021
מ.ס. אשדוד
  • באיו (13)
  • גורדנה (44)
1:2
  • (4) יצחק
הפועל תל אביב
תקציר: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא 1:1/ספורט 1

מ.ס אשדוד

המתנה מתוחה במ.ס. אשדוד לתוצאות בדיקות הקורונה שעברו הבוקר (רביעי) שחקני הקבוצה. אם יימצאו עוד חיוביים לנגיף, המשחק מול הפועל תל אביב מחר (חמישי, 20:00, ספורט 2) עלול שוב להידחות. במועדון לא לוחצים בשלב הזה על המינהלת לדחות גם כי הם יודעים שההחלטה היא רק של משרד הבריאות וגם כי המאמן רן בן שמעון רוצה לשחק אחרי שהמשחק מול עירוני קרית שמונה מהשבת האחרונה נדחה.

מאמן אשדוד מעוניין לשחק למרות הסגל הכולל רק 15 שחקנים והבעיות שיש לו בהגנה. מעבר לטום בן זקן, גיל כהן ומונטארי קמהאני החיוביים לקורונה שחקן הגנה נוסף, טימותי אוואני פצוע. באשדוד מקווים שננאד צבטקוביץ' שיצא גבולי חיובי, ייצא היום שלילי ובמקרה כזה הוא יוכל לשחק. צבטקוביץ' הגיע לבדיקות הבוקר ראשון ביחד עם עוז בילו שלא חש בטוב. שניהם עשו את הבדיקות בנפרד מהשחקנים ורחוק מהם. באשדוד מקווים כי הבלם הסרבי יוכל לשחק אם יימצא שלילי ואז גם יעשו לו אימון אישי כדי להכין אותו למשחק מחר אחרי שהוא לא התאמן מתחילת השבוע.

כך או אחרת ההיעדרויות הרבות בהגנה, הביאו את רן בן שמעון להציב בשני האימונים האחרונים כמגן שמאלי דווקא את יעקב בריהון ההתקפי. גם ניר ברדע שלא שותף בחודש האחרון במרבית המשחקים, עשוי לפתוח.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, ניר ברדע, עומרי בן הרוש, יעקב בריהון, רועי גורדנה, שלו הרוש, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, פאהד באיו.

יעקב בריהון, שחקן מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
איך הוא יתפקד כמגן? יעקב בריהון/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב השלימה היום החתמה נוספת לקראת חלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא, כשהודיעה על צירופו של אופק ביטון, קשר סקציה נס ציונה והנבחרת הצעירה, שחתם לעונה וחצי אצל האדומים.

לקראת המשחק מול אשדוד אמר ניר קלינגר: "כולנו חווים את אותם קשיים, הקורונה לא פוסחת על אף קבוצה כמעט. חשוב מאוד שנתנהל בצורה שקולה ועניינית כדי שהליגה תוכל להימשך. אנחנו כבר הפנמנו מזמן שעד פתיחת חלון ההעברות אנחנו חייבים לאגור כמה שיותר נקודות כדי להתחיל את התקופה החדשה עם שחקנים חדשים שהבאנו כדי לעשות סיבוב הרבה יותר מוצלח מהסיבוב הראשון ואנחנו עושים הכל כדי לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו לתקופת הביניים הזאת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 63 פעמים במסגרת ליגת העל. הפועל תל אביב מובילה 15:32 בניצחונות ועוד 16 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח בחמשת הביקורים האחרונים שלה באשדוד, מאז ה-4:5 המשוגע במרץ 2014, כשרן בן שמעון היה מאמן האדומים ואילו ניר קלינגר הדריך את המארחת.

* ובכלל, בן שמעון עדיין לא הפסיד לקלינגר. יש לו ארבעה ניצחונות ועוד שלוש תוצאות תיקו במפגשים ביניהם כמאמנים.

* אשדוד כבשה ראשונה בשמונה משחקים העונה, כשבשבעה מהם ניצחה ועוד אחד הסתיים בתיקו.

* הפועל תל אביב עם שני שערי חוץ בלבד - הכי מעט בשתי הליגות הבכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully