וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של הרטל: "ברצלונה לא רוצה אותו, אבל לא נותנת לו לבחור לאן ללכת"

מישקו רזנטוביץ' התייחס לפיצוץ בין הרכז לברצלונה: "הרטל צודק במאה אחוז. לא עשה שום דבר רע וגם אני. אני ממש מופתע מכל מה שקרה"

תקציר: אנדורה - ריאל מדריד 75:69/ספורט 1

תומא הרטל ממשיך לחפש קבוצה. אחרי הפיצוץ עם ברצלונה, הרכז הצרפתי נותר כאשר הקטלאנים הכחישו את ההאשמות נגדם לפיהן כביכול הם נטשו אותו באיסטנבול אחרי המשחק נגד אנאדולו אפס. מישקו רזנטוביץ', סוכן העל שמייצג בין היתר גם את הרטל, שבר את שתיקתו והתייחס לסאגה שנותרה בין הצדדים.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול תומא הרטל שחקן ברצלונה. דני מרון
ממשיך לחפש קבוצה. הרטל במאבק עם ווילבקין/דני מרון

"זו סיטואציה משוגעת. אנחנו במו"מ כרגע לגבי מה שיקרה", אמר רזנטוביץ', "ברצלונה לא רוצה אותו בקבוצה, אבל מצד שני הם לא נותנים לו חופש מוחלט ללכת לאן שהוא רוצה. אני מקווה שבקרוב נוכל למסור הודעה רשמית על כל מה שקרה".

רזנטוביץ' אמר שהוא לא רוצה לדבר יותר מדי על הפרשה, אך תקף: "השחקן במאה אחוז צודק. הוא לא עשה שום דבר רע, וגם לא אני. נצמדנו להנחיות של ברצלונה כל הזמן ואני ממש מופתע מכל מה שקרה, כרגע אני לא יכול להגיד יותר מזה".

כזכור, הקטלאנים איפשרו להרטל לעזוב והתכוונו להחליפו בליאו ווסטרמן, מתוך מחשבה שהוא יחתום בפנרבחצ'ה. למרבה הפתעתם הרטל וסוכנו כמעט הגיעו לסיכום עם היריבה המושבעת ממדריד, שחיפשה רכז אחרי עזיבתו של פקונדו קמפאסו לדנבר ב-NBA. כשהדבר הובא לידיעתה של ברצלונה, היא החליטה לנקוט בצעד חריף - וכך הושאר הרטל בשדה התעופה באיסטנבול, ללא יכולת לחזור לברצלונה שם שוהים בני משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully