וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל אילת חיובי לקורונה, חבריו לקבוצה שליליים

5.1.2021 / 21:50

מקרה ראשון של קורונה בליגת העל בכדורסל: אחד השחקנים הצעירים בסגל נדבק בנגיף והקבוצה הדרומית נכנסה לבידוד. אחרי קבלת התוצאות השליליות, אילת תשוב להתאמן ברביעי

וירוס הקורונה הגיע העונה גם לליגת העל בכדורסל. אחד השחקנים הצעירים בהפועל אילת אובחן אתמול (שני) כחיובי לנגיף והבוקר ערכה כל הקבוצה בדיקות כדי לגלות האם אין עוד שחקנים חיוביים. כל שחקני הקבוצה ואנשי הצוות הוכנסו לבידוד, עד שבשעות הערב התקבלו תוצאות שליליות לכולם וכך הקבוצה תוכל לחזור להתאמן מחר.

שחקני הפועל אילת. דני מרון
אף אחד אחר לא נדבק. שחקני אילת/דני מרון

משחקה האחרון של הפועל אילת נערך ביום ראשון שעבר נגד עירוני נהריה בחוץ, ולא ברור עדיין האם היריבה הצפונית תידרש גם היא לעבור בדיקות. משחק הליגה הבא של הדרומיים הוא ביום שבת הקרוב נגד הפועל חולון.

השחקן התאמן עם נבחרת העתודה באמצע השבוע וקיבל הודעה כי שחקן שהיה באימון, שלא מקבוצות ליגת העל, חיובי לנגיף. למרות שלא היה חייב לעשות בדיקה, החליט לעבור והתגלה כי הוא חיובי. כעת נשלחו שלושה שחקנים נוספים מליגת העל, מקבוצות שונות, לעבור בדיקות.

אין זה המקרה הראשון של קורונה בקבוצה הדרומית. במהלך חזרת העונה בחודשי הקיץ נדבק עוזר המאמן של הקבוצה בנגיף, ומשחק הליגה האחרון של אילת במסגרת הבית התחתון, בוטל. כל שחקני ליגת העל בכדורסל מחוייבים בבידוד ביתי, אך למרות זאת בתקופה האחרונה נערכו לא מעט בדיקות קורונה בשל חשיפה לחולים מאומתים בתוך הבתים או במעבר בין מסגרות ולכן החליטו במנהלת הליגה ביחד עם איגוד הכדורסל כי שחקני ליגת העל לא יוכלו ליטול חלק במסגרת נוספת כמו ליגת העל לנוער או הליגה הלאומית.

(עדכון ראשון: 7:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully