וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ "מתוסכל מאוד", באנגליה יודעים: בקצב הזה, האליפות לא תישאר בליברפול

המנג'ר "נהיה כועס", בין היתר על הפנדלים שהוא לא מקבל ויונייטד כן, קראגר קורא להחתמת בלם נוסף לאור "משבר אמיתי"

צפו ב-0:1 של סאות'המפטון על ליברפול/ספורט 1

האם כבר אפשר לדבר על משבר בליברפול? האלופה עדיין נמצאת בפסגת הפרמיירליג, אבל אחרי תוצאות התיקו מול ווסט ברומיץ' וניוקאסל, הפסידה אמש (שני) 1:0 לסאות'המפטון ורשמה לראשונה מאז מאי 2018 שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. היתרון בפסגה על פני מנצ'סטר יונייטד מבוסס כעת רק על הפרש שערים, כאשר לשדים האדומים יש משחק חסר וגם מנצ'סטר סיטי יכולה לעקוף אם תנצח בשני משחקיה החסרים. בכלל, כל הצמרת האנגלית צפופה לאור איבוד הנקודות הרב של הגדולות, ושבע נקודות מפרידות בין ליברפול הראשונה לווסטהאם במקום ה-10.

אם לא מספיקות הצרות בהגנה בגלל הפציעות הרבות מתחילת העונה, יורגן קלופ צריך להיות מוטרד מכך שהקבוצה שלו לא מצאה את הרשת מחזור שני ברציפות ושמטה כבר 18 נקודות ב-17 מחזורים העונה - יותר מהכמות שאיבדה בכל העונה הקודמת (15).

שחקן ליברפול ג'ורדן הנדרסון. רויטרס
"מתחילים לאט מדי". ג'ורדן הנדרסון/רויטרס

יורגן קלופ אמר בסיום: "התחלנו רע ושיחקנו היישר לידיים של סאות'המפטון. איבדנו את המשחק בדקות הראשונות. זה מתסכל מאוד כי זה ממש לא היה נחוץ. הטעות שלנו, האחריות שלי. זה יכול לקרות, אנחנו בני אדם, אבל היינו קצת חסרי יכולת. אפשר לפתור את הבעיות רק אם אתה מודע להן, ואנחנו לא עוורים. ננסה לשנות את המצב. כשאני חושב שאפשר להשתפר אני נהיה כועס. יש לי חבר'ה נהדרים, אבל הפעם הם לא היו טובים מספיק. זה מתסכל כי זה לא היה הכרחי - פשוט ויתרנו על המשחק".

על הפנדלים שקבוצתו מקבלת ולא מקבלת לעומת מנצ'סטר יונייטד, אמר: "להם היו יותר פנדלים בשנתיים, משאני קיבלתי בחמש שנים וחצי. אם מישהו אי פעם יקרא לסאדיו מאנה צוללן, זו הבדיחה הגדולה בעולם. קבוצות אחרות מקבלות פנדלים על דברים כאלה. אבל זה לא תירוץ ליכולת שלנו".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון, שהוצב הפעם כבלם, התייחס לשער שספגה ליברפול בדקה השנייה: "הפתיחה הזו לא עזרה לנו. אנחנו מתחילים את המשחקים לאט מדי. ההופעה שלנו במחצית השנייה הייתה טובה מאוד, אבל שוב לא הצלחנו לכבוש. הגענו למצבים טובים ואולי הגיע לנו להשוות, אבל לא שמנו את הכדור ברשת. המשחקים האחרונים שלנו לא היו טובים מספיק".

שחקן העבר ג'יימי קראגר הזהיר בכובעו כפרשן: "אם ליברפול לא תביא בלם, אני לא רואה אותה זוכה באליפות. חייבים להביא בלם בחודש הקרוב. ג'ורדן הנדרסון הוא לא בלם. בסאות'המפטון בטח היו מאושרים כשראו את ההרכב הזה. ליברפול קבוצה נהדרת, אבל זה כאילו היא שכחה איך לשחק ב-7-8 דקות האחרונות. היא עוברת את אחד המשברים האמיתיים הראשונים שלה בשנתיים האחרונות, חשש נוסף היא מאיפה יגיעו השערים ויצירת המצבים".

עוד בוואלה!

הפסד שני העונה: ליברפול הופתעה על ידי אינגס וסאות'המפטון

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול לצד רלף האזנהוטל מאמן סאות'המפטון בוכה מהתרגשות על הדשא. רויטרס
בכה מהתרגשות. רלף האזנהוטל על הדשא לצד יורגן קלופ/רויטרס

בצד השני התגאו במשחק ההקרבה, כשמאמן סאות'המפטון רלף האזנהוטל כרע על ברכיו ובכה בסיום המשחק. השוער פרייזר פורסטר, שפתח לראשונה מאז מאי 2019 ורק בגלל הידבקותו בקורונה של אלכס מקארת'י, המשיך להיות סדין אדום מבחינת ליברפול עם שער נקי חמישי בששת משחקיו האחרונים מול האלופה, ומי שהכריע את המשחק היה דני אינגס - האיש היחיד שליברפול מכרה לסיינטס אחרי שרכשה ממנה שחקנים ביותר מ-165 מיליון ליש"ט בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully