וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.1: גם ליברפול במירוץ אחר דייויד אלאבה, ז'ירו מועמד ליובנטוס

ריאל מדריד עדיין פייבוריטית להחתים את האוסטרי. סיטי לוטשת עיניים לראמוס, פוץ' נשאר בברצלונה, שבצ'נקו יחליף את למפארד?

תקציר: כל שערי רוברט לבנדובסקי מ-13 מחזורי הבונדסליגה הראשונים/ספורט 1

* דרישות השכר של דייויד אלאבה מהוות מכשול עבור ריאל מדריד, שרוצה להשלים את העסקה ולהחתים אותו כשחקן חופשי בקיץ. האוסטרי דורש 13 מיליון יורו לעונה, מה שיהפוך אותו לבעל שכר גבוה מזה של סרחיו ראמוס, שמשתכר 12 מיליון בעונה. לפי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, גם ליברפול לוטשת עיניים אל עבר שחקן ההגנה, כמו ארבע קבוצות נוספות, אך ריאל עדיין הפייבוריטית.

* חרף שמועות על עזיבה אפשרית, בספרד טוענים שברצלונה האריכה את חוזהו של ריקי פוץ' בשנתיים נוספות, עד 2023. סעיף השחרור של הקשר המוכשר עומד כעת על 100 מיליון יורו, בתקווה לקבל דקות משחק רבות יותר מרונאלד קומאן.

* לפי "האתלטיק", אולה גונסאר סולשיאר מאמין שמנצ'סטר יונייטד זקוקה לשלושה שחקנים חדשים אם ברצונה לזכות באליפות.

* מועמד מפתיע להחליף את פרנק למפארד בצ'לסי: חלוץ העבר האגדי אנדריי שבצ'נקו, שמאמן כרגע את נבחרת אוקראינה.

* ב"אס" טוענים שאתלטיקו מדריד מעוניינת בוויליאן ז'וזה, חלוצה הברזילאי של ריאל סוסיאדד, שעשוי לחתום כמחליפו של דייגו קוסטה.

* ריאל מדריד נמצא בעיצומה של העונה, אבל שחקני מפתח כמו לוקה מודריץ', לוקאס ואסקס ובעיקר סרחיו ראמוס עדיין לא האריכו את החוזים שלהם במועדון. ב"אס" מדווחים שמודריץ' כבר סיכם על הארכת חוזהו, אבל לוקאס סירב להצעת חוזה לשלוש שנים וראמוס לא השיב להצעה שניתנה לו. פריז סן ז'רמן לוטשת עיניה לעבר הבלם האגדי וייתכן שהקפטן מחזיק בהצעה ולכן משהה את תשובתו. גם מנצ'סטר סיטי בתמונה.

* העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו מדווח שגם יובנטוס החלה לבדוק את האפשרות להחתים את אלחנדרו (פאפו) גומס, הכוכב המנודה של אטלנטה. שתי הקבוצות ממילאנו גם חושקות בשחקן וצפוי מאבק עיקש על הפליימייקר הארגנטינאי הנהדר. שחקן התקפה נוסף שמועמד ליובה, על פי "סקיי", הוא אוליבייה ז'ירו.

* אינטר ממשיכה בחיפושיה אחרי חלוץ נוסף לסגל ובאיטליה מדווחים שהיא יצרה קשר עם סוכנו של אדר, חלוץ נבחרת איטליה לשעבר שמככב בג'יאנגזו הסינית. החלוץ בן ה-34 כבר שיחק שנתיים באינטר וכבש 14 שערים ב-86 הופעות בין 2016 ל-2018.

* קרלס אלניה צפוי להיות מושאל מברצלונה לחטאפה עד תום העונה הנוכחית. אלניה לא נמצא בתכניות של רונאלד קומאן בבארסה וינסה לקבל דקות משחק במקום אחר.

* ריו פרדיננד אמר שלא אכפת לו אם פול פוגבה יעזוב את מנצ'סטר יונייטד, ולדעתו השדים האדומים צריכים ללכת על קשר אסטון וילה ג'ק גריליש.

* ווסטהאם עשויה להחזיר את פליפה אנדרסון מהשאלה בפורטו, כך מדווחים באנגליה. הקיצוני רשם שלוש הופעות בלבד מאז שעבר באוקטובר ובקבוצה האנגלית מקווים למכור אותו בקיץ ולשם כך הוא יצטרך לרשום דקות משחק.

דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. Handout, GettyImages
דרישות השכר תוקעות את המו"מ עם ריאל מדריד. אלאבה/GettyImages, Handout

* לוקאס ואסקס דחה הצעה להארכת חוזה מריאל מדריד. הקיצוני, שמשמש לפעמים גם כמגן, מסיים את החוזה שלו בסוף העונה הנוכחית וכרגע נראה שיעזוב אחרי שלא קיבל הצעה משביעת רצון מבחינה כספית.

* דייגו קוסטה דחה הצעות מברזיל וטורקיה. החלוץ שעזב את אתלטיקו מדריד נחוש לחזור לפרמיירליג, שם שיחק בעבר בצ'לסי. וולבס עשויה להיות הקבוצה שתקלוט אותו גם בשל העובדה שסוכנו הוא ז'ורז'ה מנדש.

* ראבי מטונדו צפוי לעבור משאלקה לסטוק סיטי וכבר טס לאנגליה על מנת לעבור בדיקות רפואיות לפני מעבר. הרויאל בלוז מנסים לעשות כל מה שאפשרי על מנת לפנות כסף כדי לחזק את הסגל ולשרוד בליגה.

* באיירן מינכן פנתה אל מגנה השמאלי של רדינג עומאר ריצ'רדס ותנסה להחתים אותו בהעברה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully