וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל ירושלים עלתה לחצי הגמר לאחר 65:80 על גלבוע/גליל

משחק הגנתי טוב של מחזיקת הגביע, וריצת 2:17 ברבע הרביעי סידרו לקטש את הכרטיס לחצי הגמר. טיישון תומאס (24 ו-9) הצטיין

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון מול שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון. לילך וייס רוזנברג
מחזיקת הגביע ממשיכה לחצי הגמר. בראון מול תומאסון/לילך וייס רוזנברג

מחזיקת הגביע הפועל ירושלים היא העולה הרביעית והאחרונה לשלב חצי גמר גביע המדינה לאחר שניצחה 65:80 בחוץ את הפועל גלבוע/גליל. המארחת הגיעה כשהיא בעיצומו של סיבוב ראשון נהדר בליגת העל, והקשתה על השחקנים של קטש לקלוע במחצית הראשונה, אך הציגה בעצמה משחק התקפי חלש ולא הצליחה להדביק את הקצב של הירושלמים ברבע הרביעי.

טיישון תומאס היה המצטיין של עודד קטש, וסיים עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים. סולימאן בריימו היה טוב גם הוא במחצית השנייה כשגם זלמנסון ובלאט סייעו לבריחה של האורחת. אייזאה קאזינס (13) וקרי בלאקשייר (12) ניסיו להחזיר את הקבוצה של ליובין למשחק, אך זה היה גדול על גלבוע/גליל, שתתרכז בליגה. ג'ייקובן בראון שב מפציעה בירושלים, וסיים משחק מוצלח עם 11 נקודות ו-8 אס'.

קלעו לגלבוע/גליל: אייזאה קאזינס 13, קרי בלאקשייר וג'הייבה פלויד (8 ריב') 12 כ"א, נתנאל ארצי ויפתח זיו 8 כ"א, יותם חנוכי וג'ו תומאסון 5 כ"א, בניה סרור 2.

קלעו לירושלים: טיישון תומאס 24 ו-9 ריב', סולימאן בריימו 14 ו-5 ריב', תמיר בלאט 12 ו-5 אס', ג'ייקובן בראון 11 ו-8 אס', עידן זלמנסון 10 ו-7 ריב', ג'מיל ווילסון 5, עדי כהן סבן 3, כריס קרמר 1.

שחקן הפועל ירושלים כריס קרמר מול שחקן הפועל גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
גלבוע הציגה משחק התקפי לא טוב וסיימה את דרכה בגביע המדינה. נתנאל ארצי מול כריס קרמר/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה טוב יותר ועלתה ל-8:14, אך ירושלים לא נבהלה ונצמדה ליריבתה. בסיום רבע ראשון בו שתי הקבוצות לא הבריקו מבחינה התקפית, הוליכה הפועל גלבוע/גליל 15:17, כשאקס האורחת אייזאה קאזינס הוא הקלע הבולט אצל הקבוצה של ליובין.

רבע 2:

הפועל ירושלים הצליחה ליטול את ההובלה בפתיחת הרבע השני בזכות ניסיון שלשה מדויק של עדי כהן סבן. היכולת ההתקפית של המארחת הוסיפה להיות ירודה, כשהפועל ירושלים ניצלה זאת כדי לעלות ל-29:34 לאחר שלשה של טיישון תומאס. ירושלים פספס הזדמנות אף להגדיל את יתרונה, ובהפסקת המחצית הוליכה האורחת 33:36.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון עם כריס קרמר. לילך וייס רוזנברג
זלמנסון עם קרמר/לילך וייס רוזנברג

רבע 3:

האורחת הצליחה לברוח מעט לגלבוע, כששלשה של ג'ייקובן בראון קבעה 37:45 לירושלים, 3 וחצי דקות בתוך הרבע. הקבוצה של ליובין הגיבה בריצת 0:9 והפכה. מחזיקת הגביע לא נבהלה והודות לטיישון תומאס הנהדר שבה להוביל, כשחטיפה ונקודות של בריימו בשניות הסיום של הרבע העניקה להפועל ירושלים יתרון 53:59 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

ירושלים השלימה ריצת 2:17 בפתיחת הרבע הרביעי ועלתה ליתרון דו ספרתי, 53:67. בלאקשייר ניסה לעזור לחבריו לחזור למשחק, אך ירושלים הידקה את ההגנה וגלבוע התקשתה לצמק את הפער, בטח לאור העובדה שהצליחה לקלוע רק 8 נקודות במשך שמונה הדקות הראשונות ברבע הרביעי. בסיום 65:80 להפועל ירושלים, שמצטרפת להפועל חולון, מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully