וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: סלטה ויגו הושפלה עם חמישייה, ניצחון דרמטי לוויאדוליד (בלי וייסמן)

הפתעות בספרד: איביזה מהליגה השלישית הדהימה עם 2:5 על הרכב משני של סלטה, קורדובה גברה 0:1 על חטאפה. ניצחונות לסביליה ולוויאריאל. שון וייסמן ראה את ויאדוליד מנצחת 2:3 במרבייה אחרי הארכה

תקציר: צפו בשער המדהים של נאדים אמירי/ספורט 1

הסיבוב השני של גביע המלך הספרדי יצא לדרך הערב (שלישי) עם שתי הפתעות, כשסלטה ויגו הובסה וגם חטאפה הודחה בידי יריבות מהליגה השלישית. ויאדוליד של שון וייסמן גברה 2:3 על מרבייה אחרי הארכה. סביליה עלתה לשלב הבא וכך גם ויאריאל.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Denis Doyle, GettyImages
נח. שון וייסמן/GettyImages, Denis Doyle

מרבייה - ויאדוליד 3:2

ריאל ויאדוליד רשמה ניצחון דרמטי על מראבלה מליגת המשנה, 2:3 אחרי הארכה. שון וייסמן לא שותף במדי קבוצתו וקיבל מנוחה, אבל צפה מהצד במשחק דרמטי: אחרי 0:0 במחצית הראשונה קוקי קבע 0:1 לוויאדוליד, אסטבן גראנרו (אקס ריאל מדריד) השווה (60), אוסקר פלאנו קבע 1:2 לוויאדוליד (73), ובתוספת הזמן גודיניו השווה ל-2:2 וקבע הארכה בשער דרמטי, שהקפיץ את הקהל. בתוספת הזמן אוסקר פלאנו (110) קבע 2:3 ושלח את ויאדוליד לשלב הבא.

עוד בוואלה!

שון וייסמן סוחט מחמאות, מאמנו: "הוא עושה עבודה נהדרת"

לכתבה המלאה
אוסקר רודריגס שחקן סביליה. Fran Santiago, GettyImages
כבש בכדור חופשי. אוסקר רודריגס/GettyImages, Fran Santiago

לינארס דפורטיבו - סביליה 2:0

אחרי ה-1:1 בדרבי מול בטיס, שחקניו של ג'ולן לופטגי יצאו לדרבי אנדלוסי נוסף ולא מעדו מול לינארס מהליגה השלישית, במשחק שנערך לעיני כ-2,500 צופים. המארחת קיוותה להיות האנדלוסית הראשונה שמוציאה את סביליה מהמפעל מאז שקאדיס עשתה את זה בינואר 2006 עם ניצחון 2:3, אבל כמו בכל שבעת המקרים מאז, סביליה לא כשלה. לופטגי השאיר בבית את לוקאס אוקמפוס, דייגו קרלוס וחסוס נבאס, ומי שדאג להרגיע אותו היה אוסקר רודריגס עם כדור חופשי נהדר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. פרנסיסקו לארה המקומי כבש שער עצמי בדקה ה-47 והתוצאה נשמרה עד לסיום.

סרחיו קסטל שחקן איביזה. Quality Sport Images, GettyImages
התעלל בסלטה ויגו. סרחיו קסטל/GettyImages, Quality Sport Images

איביזה - סלטה ויגו 2:5

איזו תוצאה מהדהדת באי הנחשק. סלטה ויגו אמנם התאוששה בליגה מאז הגעתו של אדוארדו קואודט, אבל בגביע חטפה מהלומה רצינית מהקבוצה שמוליכה את הבית שלה בליגה השלישית. סרחיו קסטל (12 ו-27) וחאבי פרס (28) היממו עם 0:3 מהיר מול הרכב משני של סלטה, נטולת יאגו אספס שנפצע וייעדר כחודש. מאנו מולינה דייק מהנקודה הלבנה (61 בפנדל) ומנגד המחליפים סנטי מינה (78) וג'ורדן הולסגרוב הסקוטי (87) צימקו. מינה גם החמיץ פנדל בתוספת הזמן, ובדקה ה-93 אנחל רודאדו המחליף נעץ את המסמר החמישי.

ווילי לדסמה שחקן קורדובה. Quality Sport Images, GettyImages
הדיח את חטאפה. ווילי לדסמה/GettyImages, Quality Sport Images

קורדובה - חטאפה 0:1

פאבלו אלפרו, בלם העבר של סביליה ואחד משיאני הכרטיסים האדומים בלה ליגה, חתום גם הוא על הפתעה כמאמן קורדובה מהליגה השלישית. אלפרו אימן בעונה שעברה את איביזה והעונה נמצא עם קבוצתו במקום השני בבית בו היא משחקת, אבל את הניצחון הגדול רשם בגביע, בזכות שער של ווילי לדסמה כבר בדקה השישית. חטאפה, שעוברת עונה מאכזבת בלה ליגה ומקדימה רק בנקודה את הקו האדום, הוסיפה לעצמה עוד מפח נפש.

משחקים נוספים

סאמורה - ויאריאל 4:1
לוויאריאל: קרלוס באקה (31), ירמי פינו (43), פר ניניו (73), דני ראבה (88)

אלקורקון - סראגוסה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully