וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט מוריניו: טוטנהאם עלתה לגמר גביע הליגה עם 0:2 מול ברנטפורד

מוסא סיסוקו (12) ויונג מין סון (70) כבשו לזכות התרנגולים, שהבטיחו את המקום בוומבלי שם יפגשו את המנצחת בדרבי של מנצ'סטר. טוטנהאם בגמר מקומי לראשונה מאז 2015

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

טוטנהאם עלתה הערב (שלישי), יש לומר כצפוי, לגמר גביע הליגה. התרנגולים עשו את שלהם מול ברנטפורד מהצ'מפיונשיפ עם 0:2 ביתי בדרך לשלב הבא, שייערך בוומבלי ב-25 באפריל ושם הם יפגשו את המנצחת בדרבי של מנצ'סטר שייערך באולד טארפורד. ברנטפורד, שעשתה דרך יפה ומפתיעה מאוד עד לחצי הגמר, תתמקד מעכשיו במאבקים בליגת המשנה. עבור טוטנהאם זו העפלה לגמר של מפעל מקומי לראשונה מאז 2015.

מוסא סיסוקו שחקן טוטנהאם. רויטרס
סיסוקו וחבריו יחכו לראות אם בגמר מחכה להם מפגש עם מנצ'סטר יונייטד או סיטי/רויטרס

מוסא סיסוקו העלה את טוטנהאם ליתרון כבר בדקה ה-12 אחרי בישול של סרחיו רגילון וסידר למארחת יתרון שהרגיע קצת את העניינים. למרות זאת איבן טוני הצליח לאזן בדקה ה-63, אבל השער נפסל בגלל שהוא היה בנבדל קטנטן. יונג מין סון סגר סופית את הסיפור בדקה ה-70. טאנגי אנדומבלה הכניס מסירת עומק יפה אל החלוץ הדרום קוריאני, שנותר לבד מול השוער ובמצב כזה הוא כובש 100 שערים ב-100 ניסיונות וכך עשה גם הפעם וקבע 0:2. ג'וש דסילבה השאיר את ברנטפורד בעשרה שחקנים בדקה ה-84 אחרי שגלש בצורה חסרת אחריות ופגע ברגלו של פייר אמיל הויביברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully