וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיריאק: "סרינה צריכה לפרוש", בעלה של סרינה: "אף אחד לא שם עליו"

טניסאי העבר המיליארדר, שהוא גם בעלי טורניר מדריד, יצא נגד האמריקאית, אוהניאן הגיב: "לבת שלי יש יותר גרנד סלאמים ממנו"

סימונה האלפ טניסאית רומנייה (ימין) ואיון טיריאק טניסאי עבר רומני. AP
טיריאק עם סימונה האלפ בתא שלו ברולאן גארוס/AP

טניסאי העבר הרומני איון טיריאק, שהפך למיליארדר ולבעלים של טורניר מדריד, תקף את סרינה וויליאמס בריאיון במדינתו. טיריאק דורג בשיאו במקום השמיני בעולם ולאחר מכן גם שימש כמנהל ומאמן של שחקני צמרת כמו איליה נסטאסה, גיז'רמו וילאס, מרי ג'ו פרננדז, גוראן איבניסביץ' ומראט סאפין. הוא גם היה הסוכן של בוריס בקר וניהל את הקריירה שלו בין 1993-1984.

בריאיון הוא אמר: "בגיל שלה ובמשקל שלה, היא לא זזה כמו שהיא הייתה זזה לפני 15 שנה. סרינה הייתה שחקנית ענקית, אבל אם יש לה קצת יושרה, היא צריכה לפרוש מטניס, לפי כל נקודת מבט". מי שהגיב לדברים היה בעלה של סרינה, אלכסיס אוהניאן, שענה לכתב ז'וזה מורגאדו. העיתונאי הפורטוגלי צייץ קישור לידיעה וכתב: "בטוח לומר שסרינה לא תשחק שוב במדריד". אוהניאן ענה לו: "בטוח לומר שאף אחד לא שם ז*& על מה שיון טיריאק חושב. הייתי צריך להיכנס לגוגל כדי לבדוק. מתסבר שלבת שלי בת השלוש יש יותר זכיות בגרנד סלאם ממנו".

אלכסיס אוהניאן, בעלה של סרינה וויליאמס ומייסד רדיט. GettyImages
יצא נגד טיריאק. אוהניאן/GettyImages

למרות שסרינה בת 39, היא במקום ה-11 בעולם והגיעה לגמר בארבעה טורנירי גרנד סלאם מאז ווימבלדון 2018, בשנה החולפת היא הגיעה לחצי הגמר באליפות ארצות הברית.

זו לא הפעם הראשונה שטיריאק יוצא נגד וויליאמס וב-2018 הוא אמר עליה: "עם כל הכבוד, סרינה בת 36 ושוקלת יותר מדי, אני אשמח לראות משהו אחר, שחקנית כמו שטפי גראף נגיד". וויליאמס הגיבה אז ואמרה: "אני תמיד אומרת שאנשים רשאים להחזיק בדעות וברור שיש עוד נשים בטניס חוץ ממני. אני אדבר איתו, תהיו בטוחים שאתן לו לשמוע מה שאני חושבת עליו. זו אמירה בורה וסקסיסטית והוא כנראה בור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully