וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום שני השחור" ב-NFL: מאמני הג'טס, הצ'ארג'רס והג'אג'וארס פוטרו

עודכן לאחרונה: 5.1.2021 / 17:22

כצפוי, אדם גייז מניו יורק ודאג מרון מג'קסונוויל פוטרו לאחר עונה איומה בקבוצותיהם, גם אנתוני לין הלך הביתה. בדיקת MRI חשפה כי אין למייק אוונס נזק משמעותי בברך, לא ברור האם יוכל לשחק בפלייאוף

מאמן ניו יורק ג'טס אדם גייז. Corey Sipkin, AP
עוזב כצפוי. אדם גייז/AP, Corey Sipkin

יום שני שלאחר סיום עונת ה-NFL ידוע בתור "בלאק מאנדיי", היום בו מאמנים הולכים הביתה. היום הזה החל עם שני פיטורים צפויים בשתי הקבוצות עם המאזן הגרוע ביותר בליגה. על כך ועל עוד עדכונים - למטה.

  • ג'קסונוויל, שסיימה במאזן 15:1, נפרדה ממאמנה דאג מרון. "אנחנו מחויבים לנצח משחקי פוטבול בג'קסונוויל", אמר בעלי הקבוצה שאד חאן לאחר העונה הגרועה בתולדות הג'אגוארס. מרון אימן את הקבוצה במשך ארבע עונות וסיים במאזן 44:25.
  • ניו יורק ג'טס נפרדה, כצפוי, מאדם גייז לאחר עונה של 14:2 ומאזן כללי של 23:9 בשנתיים שבהן עמד על הקווים. לאורך העונה נשמעו דיווחים על כך שגייז והשחקנים מסוכסכים ושהאווירה במועדון עכורה.
  • הקורבן הבא היה אנתוני לין, שפוטר אחרי ארבע עונות כמאמן לוס אנג'לס צ'ארג'רס. רק לפני שנתיים הקבוצה סיימה במאזן 4:12, אך השנה לין לא הצליח להביא אותה לפלייאוף ורשם מאזן 9:7 מאכזב, כאשר LA מפסידה שבע פעמים בהפרש של פוזשן אחד ומטה. המשרה בעיר המלאכים תהיה מבוקשת במיוחד בזכות הקוורטרבק ג'סטין הרברט, ששבר שיאים וצפוי לזכות בתואר הרוקי ההתקפי של העונה. לין סיים את חלקו בקבוצה במאזן 31:33 בעונה הסדירה ו-1:1 בפלייאוף.
  • מאמנים נוספים על הכוונת: מאט נייג'י משיקגו (למרות ההעפלה לפלייאוף), דאג פדרסון מפילדלפיה ו-ויק פאנג'יו מדנבר.
  • חדשות טובות לטמפה ביי: MRI בברכו של התופס מייק אוונס גילה כי אין נזק מבני לברך. עם זאת, לא ברור האם התופס, ששבר שיא בכך שרשם שבע עונות ראשונות רצופות עם יותר מ-1,000 יארד, יהיה כשיר לפלייאוף.
  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully