וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד חוששת: גם צבטקוביץ' לא התאמן עקב בדיקה גבולית, רב"ש בבעיה בהגנה

4.1.2021 / 13:26

מתוך 12 המאומתים בקבוצה יש 9 שחקנים, מתוכם שלושה שחקני הגנה, בנוסף אוואני פצוע, ורב"ש עשוי להחזיר את ברדע למשחק מול הפועל תל אביב בחמישי, במשחק שקיומו תלוי בבדיקה נוספת

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים/ספורט1

שחקני מ.ס. אשדוד שבו הבוקר (שני) לפעילות אחרי שהקבוצה היתה מושבתת מאז התפרצות הקורונה במועדון ביום שישי האחרון, בגללה גם נדחה המשחק מול עירוני קרית שמונה.

נכון לעכשיו יש בקבוצה 12 מאומתים, מתוכם תשעה שחקנים. בנוסף, גם ננאד צבטקוביץ' לא התאמן הבוקר כי תוצאת בדיקת הקורונה שלו מאתמול היתה גבולית. המשחק מול הפועל תל אביב, שהיה צריך להתקיים מחר, נדחה בשלב הזה ליום חמישי אבל קיומו תלוי בבדיקה נוספת שתערוך מינהלת הליגות בשיתוף משרד הבריאות, ככל הנראה מחר או לכל המאוחר מחרתיים.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
ימים לא פשוטים. בן שמעון/דני מרון

עיקר הבעיה של אשדוד היא בהגנה שכן מלבד טום בן זקן, גיל כהן ומונטארי קמהאני שנמצאו חיוביים, הקבוצה חסרה גם את טימותי אוואני הפצוע. לא מן הנמנע כי בשל החיסורים הרבים, יעלה בהרכב ניר ברדע שבאחרונה לא היה כלל בסגל למשחקים בשל עניינים מקצועיים. במצב כזה יוסט עמרי בן הרוש לעמדת המגן השמאלי, תפקיד אותו לא מילא באשדוד כיוון שהוא משחק כבלם.

"כולם מדברים על קיום משחק או דחיית משחק ושוכחים שחצי סגל כאן מושבת. חוץ מהמאומתים לקורונה יש לנו גם את אוואני ובגאיוקו הפצועים. זה ממש לא פשוט להתכונן כך למשחק", אמרו הבוקר במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully