וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס במסר: "דני הרוויח את מקומו בחמישייה, אבל הוא חייב להיות סבלני"

מאמן וושינגטון על חוסר המעורבות של הרוקי בהתקפה: "התפקיד שלו הוא לשחק חזק ולתת דקות טובות - זה הכול". החדשות הטובות: בוושינגטון כבר מכלילים אותו ברשימת השחקנים "הבכירים", ההגנה ממשיכה לתת לו צ'אנסים

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון ממשיכה במגמת השיפור שלה, בזמן שדני אבדיה עדיין מחפש את עצמו בהתקפה. הרוקי הישראלי רשם הלילה (בין ראשון לשני) משחק שקט עם 3 נקודות (1 מ-4 מהשדה) ב-16 דקות מול ברוקלין, במה שהפך לניצחון מפתיע של הוויזארדס, 122:123.

אבדיה אמנם היה חתום על כמה מהלכים הגנתיים יפים כולל חסימה של קיירי אירווינג בדרכו לטבעת, אבל לא היה מעורב במיוחד במהלכים ההתקפיים וסופסל במשך רוב המחצית השנייה. אחרי המשחק, מאמן וושינגטון סקוט ברוקס שלח לו מסר.

"דני שחקן צעיר. הוא חגג יום הולדת 20 רק היום, והוא חייב להיות סבלני", אמר המאמן. "הרבה פעמים שחקנים צעירים רוצים הכול כאן ועכשיו, אבל הוא הרוויח את המקום שלו בחמישייה, הוא שיחק טוב והצליח לשמור על המקום שלו בחמישייה עד עכשיו".

אבדיה ממעט לגעת בכדור בהתקפה, ובתקשורת המקומית בוושינגטון יש כבר מי שקורא לברוקס לערב אותו ביותר מהלכים. אבל ברוקס טוען שזה עדיין מוקדם. "מבחינתי, אני רוצה שהוא ייתן לנו דקות טובות וישחק חזק. זה התפקיד שלו. יש שחקנים שרוצים לדעת בדיוק 'מה התפקיד שלי', 'מה אני אמור לעשות על המגרש', אבל אני לא חושב שהחבר'ה אצלנו מתעסקים בזה. אם הם כן מתעסקים בזה, הם שומעים את המנטרה הזאת ממני - שחקו חזק וטוב בדקות שלכם, ואולי תקבלו עוד דקות. אי אפשר להבטיח את זה לאף אחד, אבל אני כן מצפה מכל שחקן להיות מוכן בכל רגע נתון".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, נשמר על ידי קווין דוראנט, ברוקלין נטס. מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
המאמן דורש אורך רוח. אבדיה מול דוראנט, הלילה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

גיבור הניצחון היה תומאס בריאנט, שקלע 21 נקודות, הוריד 14 ריבאונדים והיה חתום על מה שהתברר כסל הניצחון 15 שניות לסיום. בריאנט, שמתפתח משנה לשנה, טוען שהשיפור ביכולת שלו נובע מתקשורת טובה יותר עם מי שהוא מכנה "השחקנים הבכירים" של וושינגטון - כולל אבדיה. "אני מנסה לדבר עם כל אחד מהשחקנים הבכירים שלנו - בראד, ראס, רוי, דני - כל אחד שמשחק איתי הרבה דקות, ולהבין מהם איך הם רואים את הדברים ואיך הם חושבים שיוכלו להיות פנויים יותר. הם מושכים הרבה אש, אז הרבה פעמים זה נותן לי אפשרות לבלוט", אמר בריאנט.

אבדיה זוכה להערכה מחבריו לקבוצה, אבל גם בתקשורת האמריקאית רואים סימנים חיוביים, גם בערב פחות טוב שלו. ב-NBC החמיאו להגנה של הרוקי הישראלי, וטענו שהיא זו שממשיכה להקנות לו דקות ושומרת על מקומו בחמישייה. "לוויזארדס היו רגעים טובים בהגנה. דני אבדיה וג'רום רובינסון במיוחד, נתנו לסקוט ברוקס הגנה חזקה. אבדיה שמר את קיירי אירווינג היטב בכמה מהלכים ואפילו חסם את הסופרסטאר של הנטס במהלך אחד", ציינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully