וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעולם לא יצעד לבד: מת האיש שאחראי להמנון של ליברפול

ג'רי מרסדן, שהקים עם אחיו את "ג'רי והפייסמייקרס", הלך לעולמו בגיל 78. גרסתו ל-You'll Never Walk Alone אומצה על ידי אוהדי ליברפול, שספדה: "המילים 'לעולם לא תצעד לבד' תמיד יחיו איתנו"

הביטלס הם אולי המוזיקאים המזוהים ביותר עם העיר ליברפול, אבל ג'רי מרסדן הוא המוזיקאי המזוהה ביותר עם קבוצת הכדורגל של המועדון, והאיש שאחראי לאחד מהמנוני הספורט הגדולים ביותר אם לא הגדול שבהם. מרסדן, סולן להקת "ג'רי והפייסמייקרס", הלך לעולמו בגיל 78. יליד ליברפול, הוא האיש שהביא לעולם להיטים כמו Ferry Cross the Mercy ואת השיר שהפך לחלק בלתי נפרד מיציעי אנפילד - you'll Never Walk Alone.

מרסדן הלך לעולמו לאחר שנאבק במחלה. על פי הצהרת משפחתו, היא לא הייתה קשורה לקורונה. הוא הוחש לבית החולים בשבוע שעבר לאחר זיהום דמי שהגיע ללבו. "אשתו, בנותיו ונכדיו המומים וכואבים", נמסר בהצהרה.

מרסדן היה ממקימי הלהקה בשנות ה-60, כשליברפול הפכה למרכז המוזיקה של אירופה. הוא הופיע לצד הביטלס, כששתי הלהקות נוהלו תחת האמרגן האגדי בריאן אפסטיין, שהלך לעולמו ב-1967. ב-1963 הוציאו ג'רי והפייסמייקרס את השיר שהפך לחלק מהמורשת של הקופ באנפילד (השיר, אגב, לא חובר על ידו, מרסדן רק ביצע קאבר לגרסת המחזמר מ-1945). "קיבלנו את הידיעה על מותו של ג'רי בעצב גדול. המילים שלו תמיד יחיו איתנו. לעולם לא תצעד לבד"', נמסר מהמועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully