וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל חוגגת, ג'ורג'ינה מברכת: "כריסטיאנו רונאלדו הוא מקור לגאווה אינסופית"

כוכב יובנטוס עקף את פלה, בפורטוגל התגאו ("גם הדמות הכי מיתולוגית בכדורגל מאחוריו"), בת הזוג התמוגגה, ורק פירלו "לא מרוצה מהגישה". מילאן מנמיכה ציפיות לקרב הקרב הגדול

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו כבר חרט את שמו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי, אבל במשחקים הקרובים - אולי כבר ביום רביעי הקרוב, בקרב הענק מול מילאן - הוא עשוי לרשום את אחד ההישגים האישיים הגדולים בקריירה המופלאה שלו. CR7 כבש אמש (ראשון) צמד ב-1:4 של יובנטוס על אודינזה ועקף את פלה עם 758 שערים רשמיים בקריירה (656 במועדונים ו-102 בנבחרת). כעת שחקן אחד בלבד ניצב לפניו - יוזף ביצאן האוסטרי-צ'כי עם 759 כיבושים.

בבוקר שאחרי, פורטוגל חגגה עם הכוכב הבלתי נגמר את ההישג. ב"אוז'וגו" כתבו "זהו ערב היסטורי עבור כריסטיאנו רונאלדו", ציינו ש"הוא מקור הגאווה האינסופי שלנו", ואמרו ש"הוא לא ישכח לעולם את הערב בו עקף את הכוכב הכי מיתולוגי בתולדות הכדורגל".

בת זוגו של רונאלדו ג'ורג'ינה רודריגס הקדישה לו פוסט אינסטגרם חגיגי וכתבה: "עבודה קשה מביסה את הרע. הגול הראשון שלנו לשנה החדשה. כל כך יפה, אהוב שלי".

רונאלדו הגיע ל-21 שערים העונה, 14 מהם בליגה האיטלקית, והיד עוד נטויה. "רונאלדו ויובנטוס פתחו את השנה החדשה בסערה", כתבו ב"גאזטה דלו ספורט", "השאלה היא מה הם מכינים לנו להמשך העונה".

על אף ציון הדרך המתקרב, ביובנטוס עסקו בעיקר במה שמצפה להם ביום רביעי. "לא הייתי מרוצה מהגישה שלנו למשחק", אמר אנדראה פירלו. "השחקנים עדיין הרגישו את ההפסד האחרון לפיורנטינה. זו לא היתה הגרסה הטובה ביותר שלנו, היינו מפוחדים ורק כשהמשחק התקדם צברנו ביטחון".

גם מילאן עשתה את המוטל עליה לפני המשחק הגדול, עם 0:2 על בנבנטו. "יהיה משחק מצוין בין שתי קבוצות בכושר מצוין", אמר סטפנו פיולי. "אני ממשיך להגיד שיובנטוס, אינטר ונאפולי הן הקבוצות החזקות ביותר בליגה, אנחנו רק צריכים להמשיך בדרך שלנו. זה לא יהיה משחק מכריע או טקס העברת השרביט. יובה זכתה בתשע האליפויות האחרונות. נדבר על הדברים האלה אם נסתכל באפריל, ועדיין נהיה גבוה. מה שלא יקרה, המשחק הזה לא יכריע".

על הקבוצה שלו עצמו אמר המאמן: "אנחנו מנצחים בזכות איכויות, אבל גם בזכות אינטנסיביות גדולה. כל השחקנים שלנו במגרש עוזרים אחד לשני, זה הסוד שלנו".

המאמן המפסיד, כוכב מילאן לשעבר פיפו אינזאגי, הילל את שוער הרוסונרי ג'אנלואיג'י דונארומה: "לדעתי הוא השוער הטוב באירופה. נתנו כל מה שיש לנו". כשנשאל באילו מבין האקסיות שלו יתמוך ביום רביעי, השיב: "מילאן, כמובן, המועדון הזה נתן לי כל כך הרבה. הייתי שם 15 שנה ויש לנו קשר מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully