וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדיר: "צריך להגיד תודה על הנקודה". חלאיילה: "מאכזב שלא הכרעתי את המשחק"

חלוץ בני יהודה הודה שקבוצתו סחטה תיקו: "קיבלנו אדום שסיבך אותנו". חלוץ סכנין היה מאוכזב, אביטן: "ננסה להתחזק רק בשחקנים שישדרגו אותנו"

תקציר ה-1:1 בין בני יהודה לבני סכנין/ספורט 1

בני יהודה ובני סכנין נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 במשחק שפתח עבורן את השנה האזרחית החדשה וגם את הסיבוב השני. ולאסקס העלה את האורחים ליתרון מוקדם, אבל מוחמד גדיר השווה בפנדל לפני שמתיאה ליואיץ' הורחק בצהוב שני. אוסמה חלאיילה, שהפעם נכנס כמחליף בסכנין, קיבל שלוש הזדמנויות פז להכריע את המשחק אך נעצר בניראון וגם בקורה ובני יהודה אמרה תודה על הנקודה, שלא ממש הגיעה לה.

אוסמה חלאיילה בני סכנין. אריאל שלום, אריאל שלום
היה קרוב מאוד לנצח את המשחק עבור סכנין. חלאיילה/אריאל שלום, אריאל שלום

ניסו אביטן דיבר לאחר המשחק על חלון ההעברות שייפתח בעוד שבוע: "יש לי קבוצה טובה, אנחנו יודעים במה אנחנו רוצים להתחזק. אנחנו יודעים שאין יותר מדי שחקנים איכותיים בינואר ונתחזק רק אם נוכל להביא שחקנים משמעותיים".

תמיר בן עמי, מחזיק תעודת הפרו והמאמן הזמני בבני יהודה, אמר: "אני עובד הרבה שנים, אומנם במחלקת הנוער. יש לנו בעלים שהוא מקבל את ההחלטות, אם רואים לנכון שזה מה שצריך להיות אז אני פה. אני איש של מערכת. בני יהודה חשובה לי ולכן אני נמצא פה ואתן את כל כולי".

על העובדה שאין מאמן קבוע בקבוצה: "אני לא מקבל את ההחלטות האלו. אני עושה מה שאומרים לי, אני באתי לעזור. למה זה מתעכב? זו שאלה שלא צריך להפנות אליי".

על מתיאה ליואיץ': "הוא הקפטן, הוא שחקן טוב והמנהיג שלנו. היום הוא עשה טעות, אבל אלו דברים שקורים בכדורגל. הוא עוד ייתן לנו המון".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני יהודה ובני סכנין נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
מוחמד גדיר עם תמיר בן עמי. אריאל שלום, אריאל שלום
היו מרוצים מהנקודה. גדיר ובן עמי/אריאל שלום, אריאל שלום

מוחמד גדיר הודה בסיום: "יש משחקים שצריך להגיד תודה על הנקודה. קיבלנו אדום שסיבך אותנו ובלי האדום היינו נראים יותר טוב. זו תקופה לא קלה שצריך לעבור אותה. אנחנו לא מתייחסים לסוגיית המאמן, אנחנו קודם כל צריכים להיות ביחד".

אוסמה חלאיילה שהיה קרוב שלוש פעמים לקבוע 1:2, אמר: "זה מאוד מאכזב שלא הכרעתי את המשחק. לא משנה לי אם אני פותח או לא, אני עושה מה שאומרים לי. הכול טוב".

על השמועות והביקוש עבורו: "לא קל להתמודד עם הדיבורים, אבל אני מתרכז ועושה הכול כדי לעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully