וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי שוקלת לפטר את למפארד, פפ: "שיחקנו כמו לפני שנתיים-שלוש"

על פי "האתלטיק", הבלוז כבר החלו לחפש חלופות למנג'ר שהודה: "זה היה כואב". חגיגות בסיטי: "עם יכולת כזו זוכים בתארים"

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

שתי קבוצות במומנטום שונה לגמרי נפגשו הערב (ראשון) בסטמפורד ברידג', ואולי אין זה מפתיע שקרב הצמרת היה במעמד צד-אחד: מנצ'סטר סיטי ניצחה את צ'לסי 1:3 בצורה משכנעת מאוד וצימקה את הפער מליברפול לארבע נקודות בלבד, בעוד כסאו של פרנק למפארד מתחיל להתערער לאחר ניצחון בודד בשבעת משחקיו האחרונים. על פי "האתלטיק", מעמדו של המנג'ר "בסכנה גדולה", לאחר שהפסד ש"יגביר את השאלות בנוגע לכיוון אליו הולך המועדון". צ'לסי, כך נטען, כבר החלה לחפש אחר חלופות, למקרה ששום דבר לא ישתנה במשחקים הקרובים. "אין תכנית לגבי מתי למפארד עלול להיות מפוטר, זה עדיין אפשרי שהוא יסיים את העונה אם התוצאות ישתפרו, אבל ההיסטוריה של רומן אברמוביץ' מלמדת שברגע שהשיחות הללו במסדרונות מתחילות, זה לא שאלה של "אם", אלא של "מתי".

"ביצענו טעויות ונענשנו", סיכם למפארד. "אם אתה רוצה להגיע לרמה הגבוהה ביותר, בה סיטי נמצאת כבר שנים, צריך לעמוד בלחץ. במחצית השנייה כבר התחרינו, אבל ב-0:3 המשחק היה די גמור. המחצית הראשונה היתה כואבת, כי הם היו ברמה שאנחנו רוצים להיות בה. יש הרבה לקחים שצריך ללמוד מהמחצית הראשונה הזו. לפני חודש אמרו שאנחנו יכולים לזכות באליפות, אבל אלה כאבים שצריך לעבור כקבוצה צעירה שבונה את עצמה מחדש. אני הראשון שמסתכל על עצמי, אבל לפני חודש היללו אותנו ושאלו מתי אני חותם על חוזה חדש, ועכשיו אומרים את ההיפך".

מנגד, חגיגות אצל התכולים. "שיחקנו טוב מאוד", אמר פפ גווארדיולה. "זו תוצאה פנטסטית, נראינו כמו לפני שנתיים או שלוש וזה ניצחון חשוב, אבל מה שחשוב הוא היכולת - אי אפשר לזכות בתארים בלי לשחק ככה. הליגה מוזרה השנה, הכל פה מוזר, אז צריך להישאר מרוכזים. צ'לסי אחת הקבוצות החזקות בליגה, הם קצת סובלים במשחקים האחרונים אבל אפשר לראות את האיכויות שלהם. לנו היה חסר קצת קצב לאחרונה והיום מצאנו אותו".

על פיל פודן שהתכבד באחד משלושת השערים אמר פפ: "אני כל כך גאה בו, רמת האנרגיה שלו לא ירדה אפילו לרגע. יש לו חוש לשערים ואפשר לסמוך עליו, גם נבחרת אנגליה יכולה לסמוך עליו כי הוא כל כך חכם ורגוע. זו היתה עוד הופעה גדולה שלו".

קווין דה בראונה הוסיף: "היינו זקוקים ל-5-10 דקות כדי להיכנס למשחק, אבל אחר כך מצאנו את הקצב שלנו. ניצלנו את ההזדמנויות שלנו וב-0:3 במחצית היה לנו קל יותר לשחק, חבל על השער האחרון שספגנו. עדיין לא הגענו לאמצע העונה, זה מוזר מאוד, עוד לא הגענו ל-100 אחוז יכולת מבחינה גופנית ומנטלית אחרי הקיץ. נילחם, זה הדבר היחיד שאפשר לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully