וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: זיו בן צבי חתם עד לסיום העונה

3.1.2021 / 18:31

הרכז (28, 1.88) שפתח את העונה בהפועל חיפה ולא קיבל דקות משחק רבות יחזור לקבוצה בה שיחק בעונת 2017/18 ויחליף בסגל את ניב משגב שעבר להפועל חולון. המאמן שי סגלוביץ': "יחבור לשחקנים במטרה להישאר בליגה"

שחקן עירוני נהריה זיו בן צבי. האתר הרשמי של עירוני נהריה, אתר רשמי
שב לנהריה. בן צבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של עירוני נהריה

עירוני נהריה הודיעה הערב (ראשון) על החתמתו של הרכז זיו בן צבי עד לסיום העונה. בן צבי, שמגיע לקבוצה מהפועל חיפה שם לא קיבל דקות משחק רבות, מחליף בשורות הסגולים את ניב משגב שעבר במהלך השבוע שעבר להפועל חולון.

"אני מאוד שמח שזיו חתם אצלנו ויחבור לשחקנים במטרה להישאר בליגה", אמר מאמן הקבוצה שי סגלוביץ' בהודעה לעיתונות מטעם המועדון, "משימה לא פשוטה אך ביחד עם האופי הלוחמני והמנהיגותי שבן צבי מביא איתו זו הדרך לעשות זאת".

בן צבי (28, 1.88) שגדל במחלקת הנוער של הפועל גלבוע/מעיינות, עבר בגלבוע/גליל בליגת העל לפני שיצא למסע בליגה הלאומית שכלל את הפועל יקנעם/מגידו, הפועל מגדל העמק, איתה אף שיחק בליגה הארצית והפועל עפולה, לפני ששב לגלבוע/גליל בקיץ 2016. אחרי עונה אחת עבר לנהריה, כשבסיום אותה עונה הפתיע וירד בחזרה ללאומית למכבי קרית מוצקין. בקיץ שעבר שב לליגת העל להפועל אילת ורשם במדי הקבוצה הדרומית 5 נקודות למשחק. הקיץ חזר לצפון, להפועל חיפה, ורשם 1.5 נקודות למשחק בשישה משחקים בהם לא קיבל הזדמנויות רבות.

נהריה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד עם ניצחון אחד בתשעה משחקים כשרק מכבי חיפה ניצבת מתחתיה בטבלה. דבון סקוט צפוי לעזוב את הקבוצה בקרוב ובמקומו תצרף נהריה זר חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully