וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל איכסל נצמדה למקום השני, הפועל עפולה עם שיא מועדון

הפתעת העונה ניצחה 1:3 בחוץ את הפועל רמת גן הקורסת והשתוותה להפועל ירושלים, דודו ביטון העניק לעפולה 0:1 על רעננה, 0:0 בין עכו לנס ציונה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט 1

שישה שערים בלבד נכבשו בחמשת המשחקים הראשונים של המחזור ה-18 בליגה הלאומית, והערב (שני) הפועל איכסל דאגה לשיפור המאזן עם ניצחון 1:3 על הפועל רמת גן הקורסת שגם סייע לה להיצמד להפועל ירושלים המדורגת שנייה. הפועל עפולה קבעה שיא מועדון על חשבון הפועל רעננה המאכזבת שהסתבכה בתחתית, ואילו הפועל עכו וסקציה נס ציונה נפרדו ב-0:0.

אלירן חודדה מאמן הפועל איכסל. לילך וייס רוזנברג
איכסל שלו ממשיכה להפתיע. אלירן חודדה/לילך וייס רוזנברג

הפועל רמת גן - הפועל איכסל 3:1

הפתעת העונה נצמדה להפועל ירושלים במקום השני אחרי שהשלימה דאבל עונתי על האורדונים, ועופר טסלפפה עשוי לשלם במשרתו שוב אחרי המחזור ה-18 - כמו בעונה שעברה כשאימן את הפועל ראשון לציון. הפועל רמת גן קיוותה לקטוע רצף של ארבע תוצאות תיקו שהורידו אותה למקום השמיני, אבל כבר בדקה ה-10 ז'וליו סזאר נגח לרשת את שערו ה-10 העונה, אחרי הרמה של שניר טליאס משמאל, ולפני ההפסקה בעט ניר אברג'יל לקורה ומשם הכדור פגע בבלם לב כהן ונכנס פנימה. המארחת הצליחה לצמק עם פנדל של מיקו ממן בדקה ה-64 אחרי נגיעת יד של בר הלל ברחבה, אבל שמונה דקות לאחר כן הוכשל אברג'יל ברחבה בצד השני ותימור אביטן דייק מהנקודה הלבנה.

עוד בוואלה!

הפועל נוף הגליל החתימה את דובב גבאי

לכתבה המלאה

הפועל עכו - סקציה נס ציונה 0:0

מלכת התיקו של הליגה המשיכה בשלה עם איקס מספר 11 ב-18 מחזורים עד כה. הפועל עכו שוב שמרה על שער נקי וסופרת שישה משחקים ללא הפסד, במהלכם הרשת שלה זזה רק פעם אחת. סקציה נס ציונה, שחסרה את יובל חליבה המורחק, פספסה הזדמנות להתקדם למקום הרביעי והסתפקה בנקודה מול היריבה ממנה חילצה 3:3 בתוספת הזמן בסיבוב הראשון.

שחקן הפועל עפולה, דודו ביטון. ברני ארדוב
קבע שיא מועדון. דודו ביטון/ברני ארדוב

הפועל עפולה - הפועל רעננה 0:1

שיא מועדון חדש להפועל עפולה בליגה הלאומית, עם ניצחון ביתי חמישי ברציפות שהקפיץ אותה בטבלה מעל הפועל רעננה המאכזבת. אלדד שביט רצה להתקרב לפלייאוף העליון, אבל ניצח רק פעם אחת בליגה מאז שמונה למאמן והפעם הפסיד לאקסית שלו. דניאל בניש פתח בשערה של רעננה בעקבות הרחקתו של ניב אנטמן בשבוע שעבר, ובדקה ה-14 הוא נכנע לנגיחה של דודו ביטון. היורדת מליגת העל נמצאת רק במקום ה-12, חמש נקודות מעל המקום שמוביל למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully