וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "צריכים לבוא עם הרגליים המהירות והלב הגדול"

3.1.2021 / 13:06

רבע גמר גביע המדינה (שני, 20:15, 5LIVE): הפועל גלבוע/גליל רוצה לחזור לחצי הגמר אחרי 15 שנה דווקא על חשבון מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות, הפועל ירושלים. זיו בספק בגלבוע, בלאט ובראון צפויים לשחק בירושלים, אריאל בספק

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יינעלו מחר (שני, 20:15, שידור ישיר ב-5LIVE) במשחק בו תארח הפועל גלבוע/גליל את הפועל ירושלים. שתי הקבוצות נפגשו באותו המעמד לפני שנתיים בדיוק, כשירושלים מנצחת בגן נר 83:89 בדרך לזכייה בגביע. גלבוע/גליל עברה בדרך לרבע הגמר את אליצור יבנה ועירוני נהריה והפועל ירושלים ניצחה בסיבוב הקודם את הפועל אילת.

הפועל גלבוע/גליל מגיעה להתמודדות אחרי ניצחון חוץ גדול על מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר שהעלה אותם למאזן מרשים של שבעה ניצחונות מתשעה משחקי ליגה, בדיוק כמו היריבה שלהם ברבע הגמר. מה שמרשים ביותר עבור החבורה של ליאור ליובין היא העובדה שהניצחון הושג ללא יפתח זיו, שסובל מפציעה בשריר ונמצא בספק להתמודדות מחר. בגלבוע מאמינים כי בעונה הנוכחית יש להם אפשרות לעשות משהו גדול גם בגביע המדינה, מפעל בו לא הגיעו לחצי הגמר מאז עונת 2005/6.

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים מול יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי לשחק. תמיר בלאט/ברני ארדוב

"תמיד מעניין נגד ירושלים, קבוצה טובה ומוכשרת, זה אתגר עצום עבורינו, אנחנו שמחים שזה אצלנו בבית עם ההרגשה החמימה", אמר ליובין לקראת המשחק, "נעשה את כל ההשתדלות לקראת המשחק, גביע זה מסע שאתה לא רוצה שייפסק, צריך לבוא צנועים עם הרגליים המהירות והלב הגדול כדי לעשות את זה".

מנגד בהפועל ירושלים מגיעים למשחק אחרי התבוסה למכבי תל אביב ממשחק הליגה ביום חמישי, במה שהיה הפסד שני ברציפות לחבורה של עודד קטש. אם ההפסד לא הספיק, אז בדקות הסיום איבדה ירושלים גם את תמיר בלאט שנפצע ברגלו, אך בדיקה שנערכה לו גילתה כי לא מדובר בפציעה חמורה והוא צפוי לקחת חלק במשחק. בבירה יכריזו רק בשעות הערב על הסגל למשחק, ג'ייקובן בראון ישוב לסגל על חשבון מלקולם היל. אדם אריאל שנפצע גם כן במהלך המשחק בקרסולו נמצא בספק גדול להתמודדות. בבירה סימנו את השיפור ביכולת ההגנתית כתנאי הכרחי על מנת להעפיל לחצי הגמר בדרך לניסיון זכייה בגביע המדינה בפעם השלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully