וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה קרובה לשיא שלילי, השיאנית ההיסטורית מחזיקה לה אצבעות

הרויאל בלוז לא ניצחו 30 משחקי ליגה רצופים, רק אחד פחות מטזמניה ברלין. בבירה רוצים בלעדיות: "בזכות השיא זוכרים אותנו"

תקציר: צפו בשער המדהים של נאדים אמירי/ספורט 1

עונת 1965/66 בבונדסליגה הייתה מיוחדת מאוד בזכות האליפות היחידה בתולדות מינכן 1860, אבל בגרמניה זוכרים אותה גם בגלל העונה הגרועה ביותר של קבוצה ששיחקה בה.

שבועיים בלבד לפני פתיחת העונה, טזמניה ברלין קיבלה קריאת חירום לבונדסליגה בגלל שהרטה ברלין נזרקה בעקבות אי סדרים כספיים וככה בדיוק זה נראה. הקבוצה הקטנה הדהימה עם ניצחון על קרלסרוהה במחזור הפתיחה, אבל קבעה שיאים שליליים שחלקם מחזיקים עד היום: הכי מעט נקודות (8 בעידן שתי נקודות לניצחון), הכי מעט ניצחונות (2), הכי מעט שערים (15), הכי הרבה ספיגות (108) ועוד. אבל שיא אחד - 31 משחקים רצופים ללא ניצחון, מאויים ברצינות רבה.

שאלקה הגדולה הובסה אתמול 3:0 על ידי הרטה ברלין במה שהיה משחק הליגה ה-30 שלה ברציפות ללא ניצחון. הפעם האחרונה בה הרויאל בלוז צברו שלוש נקודות במשחק אחד הייתה ב-0:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך ב-17 בינואר וביום שבת היא יארחו את הופנהיים ויוכלו להיכנס לדפי ההיסטוריה בזכות מאוד מפוקפקת.

תקציר ההפסד של שאלקה להרטה ברלין בשבת

תקציר: הרטה ברלין - שאלקה 0:3/ספורט 1

טזמניה ברלין שהוקמה ב-1900, הספיקה להתפרק ב-1973 ולהיות מוקמת מחדש. היום היא משחקת בליגה החמישית וכשנזכרים בה, זה רק בגלל השיא השלילי שרבים חשבו שלעולם לא יישבר. האוהדים הלא רבים שלה, מחזיקים אצבעות לשאלקה ביום שבת. השיא אמנם לא מחמיא, אבל הוא בלעדי שלהם וכך הוא רוצים שיישאר.

"שאלקה מאיימת ברצינות על השיא שלנו", אמר ל"בילד" האנס-גונתר בקר, ששימש כקפטן טזמניה באותה עונה", "אני לא חושש 'לאבד' את השיא הזה, אבל אם זה יקרה, אולי אחוש קצת הקלה. אולי אז אנשים ועיתונאים לא יעלו בפני כל כך הרבה שאלות. מצד שני, זה השיא הבלעדי של טזמניה, זו הסיבה שאנשים זוכרים אותנו".

בקר, היום בן 82, ניסה לתת עצות לשחקנים האומללים של שאלקה: "כשהם נקלעים לפיגור 1:0, הם חויים נפילה מנטלית - אני יכול להבין את זה. אבל הם חייבים להמשיך להילחם כי זו הדרישה הבסיסית לניצחון. כספורטאי אסור לך להיכנע לייאוש, אתה חייב להמשיך לנסות. אני חושב ששאלקה איבדה את האומץ לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • שאלקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully