וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב למחצית מחברי המועדון בברצלונה מתנגדים למאמצים להשאיר את מסי

גם להם נמאס? סקר נרחב עם בעלי זכות ההצבעה במועדון קבע: חילוקי דעות סביב המאמצים להחתים את הפרעוש על חוזה חדש, קונצנזוס נגד ניימאר, קומאן מקבל תמיכה

תקציר: צפו בשער המדהים של נאדים אמירי/ספורט 1

נראה שגם חברי המועדון בברצלונה כבר מאסו בעיסוק האובססיבי בעתידו של ליאו מסי. אמנם הפרסומים על יעדו הבא של הפרעוש סותרים ועדיין רבים משוכנעים שהוא מתכוון להישאר בברצלונה בתום חוזהו בסוף העונה. בקטאלוניה בטוחים שזהותו של הנשיא שייקבע ב-24 בינואר, תהיה מכרעת בשאלת הישארותו של מסי.

אבל כך או כך, רבים מחברי המועדון שמחזיקים בזכות הצבעה בבחירות לא משוכנעים שברצלונה צריכה לצאת מגדרה כדי להשאיר את מסי. בסקר שנערך בין חברי המועדון על ידי "מונדו דפורטיבו", התברר שהדעות חלוקות: קרוב ל-47 אחוז מהנשאלים כבר השלימו עם עזיבתו של הכוכב הארגנטינאי, כשרובם טוען שלא צריך לחדש את חוזהו של מסי אם הוא רוצה לעזוב, וחלקן קטן מאמין שלא צריך לעשות שום מאמץ כדי להשאירו, ושעזיבה שלו אפילו תעזור לקבוצה להתחיל תהליך חדש ובריא יותר.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
גם בברצלונה מאסו בסחבת. מסי/רויטרס

עדיין יש רוב קטן בעד מסי. 37.7% מאמינים שצריך לחדש את חוזהו של הפרעוש אבל לקצץ בשכרו, בעוד 14.5% בלבד חושבים שצריך להאריך את חוזהו בכל מחיר.

כמו כן, מסתמן רוב מוחץ נגד החזרתו של ניימאר - בין אם היא אפשרית או לא. 50 אחוז מהנשאלים השיבו שהם לא מעוניינים בניימאר, 24.5 אחוז השיבו שהיו רוצים להחזיר אותו אם העלויות לא יהיו גבוהות במיוחד ורק 5.5 אחוז רוצים לצרף אותו בכל מחיר.

גם רונאלד קומאן זוכה לאמון באופן יחסי, כש-34% חושבים שהוא צריך להישאר עד תום החוזה שלו ב-2022 ו-45 אחוזים רוצים להשאיר אותו אם ההנהלה החדשה תרצה בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully