וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מייקל קובינס חתם במקומו של דבון ג'פרסון

3.1.2021 / 10:31

נועלת הטבלה צירפה את הסנטר האמריקאי (28, 2.03) ששיחק בעבר בקרואטיה, יוון וגרמניה ואשתקד בקבוצת הפיתוח של וושינגטון וויזארדס. יחליף בסגל את ג'פרסון שעזב לארצות הברית ולא שב. יערוך את הבכורה נגד מכבי תל אביב

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו של הסנטר האמריקאי מייקל קובינס שיחליף בקבוצה את דבון ג'פרסון שעזב את הקבוצה לארצות הברית לעניינים אישיים לפני מספר שבועות אך לא שב. קובינס צפוי לשחק כבר ביום שבת הקרוב נגד מכבי תל אביב.

"מייקל הוא אתלט ושומר מצוין ואנחנו שמחים מאוד לצרף אותו לסגל הקבוצה", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. המאמן דניאל סאואנה הוסיף: "האינטנסיביות שלו בשני צידי המגרש תסייע לנו".

שחקן מכבי חיפה דבון ג'פרסון. אדריאן הרבשטיין
דבון ג'פרסון/אדריאן הרבשטיין

קובינס (28, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת אוקלהומה סטייט משנת 2015. אחרי שלא נבחר בדראפט העביר את עונתו הראשונה כמקצוען במדי קבוצת הפיתוח של אוקלהומה סיטי ת'אנדר. בקיץ 2016 עבר לאירופה לאפולון פטראס היוונית ואת העונה שלאחר מכן פתח בוירצבורג מגרמניה אך שוחרר לפני סיום העונה. בקיץ 2018 עבר לספליט הקרואטית, ובעונה שעברה שב לארצות הברית ושיחק במדי קאפיטל סיטי גו גו, קבוצת הפיתוח של וושינגטון וויזארדס, במדיה רשם 10.4 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע.

מכבי חיפה מדורגת במקום האחרון בליגת העל עם ניצחון אחד בלבד מעשרה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully