וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעבדלאווי התחנן שתמונותיו לא יופצו, גלאטסראיי תגיש תביעה

הנורבגי התחיל לראות בעינו השמאלית, אבל עדיין קיים חשש כבד שלא יחזור לשחק כדורגל. נהג האמבולנס צילם, הפיץ וייתבע

תקציר: ווסט ברומיץ' - ארסנל 4:0/ספורט 1

בטורקיה ממשיכים לעסוק בהרחבה בפציעה החמורה של המגן-קשר הימני עומאר אלעבדלאווי בערב השנה החדשה. החדשות הטובות הן שקפטן נבחרת נורבגיה לא איבד לחלוטין את הראייה, אבל עדיין קיים חשש כבד שהוא לא יוכל לחזור לשחק כדורגל.

אחד הרופאים שמטפלים בנורבגי, עדכן אתמול בפני המצלמות שהראייה התחילה לחזור לו, בעיקר בעינו השמאלית. עדיין קיים חשש שיש נזק בלתי הפיך לראייה בעינו הימנית, אבל בתקשורת הטורקית כתבו אתמול: "עדיין לא ברור אם אלעבדלאווי יוכל לחזור לשחק כדורגל, אבל עבורו ועבור משפחתו מדובר בחדשות מצוינות - הראייה שלו לא נפגעה באופן קטסטרופלי".

בינתיים נחשפים הפרטים מאותו ערב. אלעבדלאווי רכש כמה זיקוקים כדי לבדר את ילדיו וכמה חברים בליל השנה החדשה. השניים הראשונים פעלו היטב, אבל השלישי התפוצץ בידיו ופניו. אחד הנוכחים בבית מיהר להזעיק אמבולנס והנורבגי הובהל לבית החולים הקרוב ביותר. כששם זיהו את חומרת הפציעות, הם העבירו אותו במהירות לבית חולים גדול ומאובזר יותר.

ברשתות החברתיות התחילו להתפשט תמונות של אלעבדלאווי הפצוע ולא נדרשה חקירה כדי לגלות שנהג האמבולנס צילם את הכדורגלן והחל להפיץ את התמונות. גלאטסראיי כבר הודיעה שהיא תתבע אותו. אלעבדלאווי עצמו שחרר הודעה לתקשורת בה נכתב: "בבקשה אל תפיצו תמונות שלי, זה יכול לפגוע במשפחתי".

עומאר אלעבדלאווי במדי אולימפיאקוס. GettyImages
יש גם חדשות טובות. אלעבדלאווי/GettyImages

שחקן אחר של גלאטסראיי, ריאן באבל, הדליק זיקוקים בעצמו בחצר ביתו באיסטנבול. הוא פרסם סרטונים באינסטגרם, אבל מיהר למחוק אותם אחרי הפציעה של חברו לקבוצה.

שחקני הקבוצה עלו אתמול למשחק נגד אנטליאספור (0:0) עם חולצות ועליהן כיתובים של איחולי החלמה לאלעבדלאווי. אחרי המשחק הם נסעו לבקר את חברם בבית החולים, ביחד עם חברי ההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully