וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטפלד לא מוצא פיתרונות וסופג ביקורות. שחקן במכבי נתניה: "הוא לא אשם"

3.1.2021 / 7:22

בנתניה מרגישים את לחץ התחתית עם ניצחון בודד בעשרה מחזורים. מעמדו של המאמן עדיין לא התערער, אך בסביבת הקבוצה לא אהבו לשמוע שהוא התעסק שוב בשיפוט. הקבוצה צפויה להנחית לפחות זר אחד בחלון ההעברות

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

עם ניצחון בודד בעשרת המחזורים האחרונים, במכבי נתניה כבר מתחילים להרגיש את לחץ התחתית. ההפסד הנוסף אתמול לצד התיקו בין הפועל תל אביב להפועל כפר סבא, קירבו את הקו האדום לריימונד אטפלד ושחקניו. מחזור אמצע השבוע ביום רביעי יפגיש את מכבי נתניה במשחק חוץ עם בני סכנין ואחרי שכבשו מולה שבעה שערים בסיבוב הראשון, ברור שהקבוצה הצפונית תרצה לנקום.

המאמן אטפלד ניסה אתמול בסיום המשחק לעודד את השחקנים שישבו בחדר ההלבשה מאוד מתוסכלים אחרי הניצחון של הפועל באר שבע. "הגיע לנו יותר במשחק הזה", אמר אטפלד בחדר ההלבשה לשחקנים. "אני יודע בדיוק מה אתם מרגישים, אבל אני מבטיח שהניצחונות יגיעו אם נמשיך כך".

ריימונד אטפלד מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מעמדו עדיין יציב. ריימונד אטפלד/ברני ארדוב

מעמדו של אטפלד עדיין לא התערער למרות מקבץ התוצאות הרעות, אבל בסביבת הקבוצה יש כאלה שלא אהבו אמש לשמוע למשל, שהמאמן שוב התעסק עם השיפוט וקונן על כך שהקבוצה קופחה כביכול וזאת למרות שדווקא להפועל באר שבע בוטל הפנדל שנפסק לטובתה תחילה.

במכבי נתניה מעריכים את ההשקעה של אטפלד ואת מוסר העבודה שלו. את הגישה מול השחקנים והשעות שהוא נמצא במתקן האימונים. אבל יחד עם זה בסופו של דבר, התוצאות מדברות ואחרי ההפסד להפועל באר שבע השנואה כל כך עבור האוהדים, נראה שהביקורת בסביבת המועדון כבר מתחילה לנוע לכיוון המאמן ההולנדי. שחקן בקבוצה אמר אמש: "המאמן לא אשם. אנחנו עובדים מדהים כל השבוע. חסרה יותר איכות".

כך או אחרת בחלון ההעברות שייפתח בעוד שבוע צפויה מכבי נתניה להנחית לפחות זר אחד, כנראה בתפקיד הבלם ואולי אף שחקן התקפה בעקבות היכולת הדלה של החלוצים, שלא מצליחים להבקיע במחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully