וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: אליצור אשקלון נשארה מושלמת אחרי מותחן ברעננה

הקבוצה של חנן הירשוביץ ניצחה בקושי 73:74 את הקבוצה מהשרון שהופיעה עם זר אחד והיא ללא הפסד אחרי שמונה משחקים. עירוני רמת גן גברה על קרית אתא 81:84, חבל מודיעין ניצחה את הפועל רמת גן/גבעתיים 89:103, ניצחון גם לנתניה

משחקי הליגה הלאומית בכדורסל נמשכו הערב (שבת) בצורה חלקית מאוד לאחר ששלושה משחקים נדחו בשל מקרי או חשש לקורונה אצל קבוצות שונות. אליצור אשקלון שרדה מותחן גדול ברעננה כשניצחה 73:74. עירוני רמת גן חזרה למסלול הניצחונות על חשבון אליצור קרית אתא, הפועל חבל מודיעין המשיכה בדהרה שלה עם ניצחון נאה על הפועל רמת גן/גבעתיים ואילו אליצור נתניה גברה על מכבי קרית מוצקין המתדרדרת.

seperator

מכבי רעננה - אליצור אשקלון 74:73

אחרי שמונה משחקים הקבוצה מאשקלון עדיין ללא הפסד, אבל היא מסיימת את המשחק עם לא מעט דפיקות לב. רעננה, שאחרי ההפסד הנוכחי יורדת למאזן של שני ניצחונות משבעה משחקים, הופיעה רק עם זר אחד להתמודדות, אבל רשמה משחק הקרבה כשרק החטאות של אוסטין פרייס ואופק מלכה בסיום מנעו ממנה סנסציה גדולה. אלונזו קולמן הצטיין באשקלון עם 19 נקודות ו-15 ריבאונדים. אוסטין פרייס קלע 18 נקודות לרעננה, תומר לוינסון הוסיף 12 נקודות ו-14 ריבאונדים.

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
ניצחון דרמטי. דילייני/ברני ארדוב

מכבי עירוני רמת גן - אליצור קרית אתא 81:84

בשבוע שעבר ספגה רמת גן מכה כואבת עם תבוסה ביתית נגד גליל עליון והיא הצליחה להתאושש על חשבון קרית אתא הלא יציבה. המשחק היה צמוד מאוד לאורך כל שלביו כש-2 וחצי דקות לסיום עלתה האורחת ליתרון מבטיח 73:78. דווקא בשלב הזה התעוררה רמת גן ונעזרה בכמה מהלכים גדולים של שלומי הרוש שקלע 6 מתוך 11 הנקודות האחרונות שלה. ריקי טארנט הצטיין בשורות המנצחת עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשהרוש עם 19 נקודות מהספסל רושם משחק נהדר. אייל שולמן תרם 8 נקודות ו-15 אסיסטים. קרית אתא קיבלה 30 נקודות ו-7 אסיסטים ממארלן וויל.

הפועל חבל מודיעין - הפועל רמת גן/גבעתיים 89:103

עוד קבוצה שמהווה חלק חשוב בצמרת היא הקבוצה של נתי כהן שרושמת ניצחון שישי בשמונה מחזורים על חשבון רמת גן/גבעתיים שרושמת הפסד רביעי העונה. שתי הקבוצות ניהלו משחק צמוד בשליטה קלה של חבל מודיעין, שהצליחה לגמור את המשחק ברבע האחרון אותו ניצחה 28:35. לייס דן שקלע 25 נקודות הוביל שישה קלעים בספרות כפולות במודיעין. ג'רמי קומבס הצטיין אצל המפסידה עם 22 נקודות ו-11 ריבאונדים.

מכבי קרית מוצקין - אליצור נתניה 89:74

נועלת הטבלה ממוצקין ממשיכה לשקוע, בעוד נתניה מתאוששת מההפסד הדרמטי במחזור הקודם להפועל רמת גן. מוצקין הגיעה למשחק אחרי סיום דרכו של רועי פרל, אבל גם הזעזוע לא עזר, בעוד נתניה ברחה בפתיחה ל-1:14 ושמרה על יתרון דו ספרתי עד לסיום. עבדולאיי גאייה עם 20 נקודות, איתי מושקוביץ עם 17 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים וברייס וושינגטון עם 14 נקודות ו-18 ריבאונדים הובילו את נתניה. במוצקין בלט שלו לוגשי עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully