וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב: "החיסרון של שרן ייני יפגע בנו"

פטריק ואן לוון נערך למשחק מול מכבי פתח תקוה בצל היעדרותו של הקפטן האבל על מות אביו. פיבן צפוי להחליפו, המארחת עם שלושה בלמים (ב', 20:45, ספ' 5)

מחזור 14הסתיים04/01/2021
מכבי פתח תקוה
    0
    • (51) קארצב
    מכבי תל אביב
    תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

    מכבי פתח תקוה

    בהיעדרם של אלביס סאקי ועמית מאיר המוצהבים, גיא לוזון מתכנן לפתוח מחר (שני, 20:45, ספורט 5) עם שלושה בלמים מול האלופה מכבי תל אביב, אותה הפתיע בבלומפילד במחזור הפתיחה של ליגת העל. "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת שהצליחה במפעלים אירופים נגד קבוצות חזקות מאוד", אמר לוזון. "מנגד, אנחנו לא מסתפקים במה שהשגנו ושואפים הכי גבוה שיש, גם בטבלה וגם בצד המקצועי. אנחנו מנסים כל הזמן להשתפר. ברור שאנחנו באים לנצח, כמו בכל משחק".

    ליאל עבדה, שעסקת העברתו לדינמו קייב נתקעה, צפוי לפתוח בהתקפה לצד תאי בריבו. פרט למוצהבים, גם אור אינברום יחסר בגלל פציעה.

    ליאל עבדה מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
    משחק מול האלופה במקום מעבר לאוקראינה. ליאל עבדה/ברני ארדוב

    מכבי תל אביב

    מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון התייחס פטירתו של ליאור ייני, אביו של שרן שייעדר מהמשחק ובמקומו צפוי לפתוח שחר פיבן: "אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחה בשמי ובשם המועדון. זו מהלומה עבור המועדון כי אנחנו עובדים לאחרונה הרבה, וכשהקפטן בחוץ זה חיסרון. אנחנו מקווים שהקבוצה תיקח את הכוח מהסיטואציה הזו".

    על הימים האחרונים בהם לא היו משחקים: "היה לנו זמן לעבוד על לא מעט דברים בימים האחרונים ועכשיו אנחנו חוזרים לתקופה של משחקים כל כמה ימים. עבורי זה עוד משחק, ננסה לעשות את הכי טוב שלנו".

    על מכבי פתח תקוה: "קבוצה אגרסיבית שיודעת להגן, אבל אני חושב שיש לנו את האיכויות כדי לשחק כדורגל נגד קבוצות כאלה".

    לואיס הרננדס הוסיף: "זה שבוע חשוב מאוד עבורנו. אנחנו צריכים להבין מה המאמן רוצה מאיתנו. הקבוצה עבדה קשה מאוד בשבוע הזה ואנחנו במומנטום טוב. בטוח שנציג יכולת משופרת".

    הרננדס הוסיף: ""חשוב מאוד לשמור על רצף הניצחונות ולשפר את היכולת שלנו. אני חושב שאנחנו מגיעים במצב רוח מרומם וחשוב מאוד לשמור על שער נקי, כי זאת הדרך לקחת שלוש נקודות".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
    "יש לנו את האיכויות להתמודד עם יריבה כזאת". ואן לוון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

    טריוויה

    * המאזן ב-15 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות: 11 ניצחונות למכבי תל אביב מול שני ניצחונות של מכבי פתח תקוה (כולל במחזור הפתיחה העונה) ושתי תוצאות תיקו.

    * הפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה השלימה דאבל על מכבי תל אביב בשני הסיבובים הראשונים הייתה ב-1999/00, וגם אז נפגשו הקבוצות במחזור הראשון וה-14 (פעמיים 1:2).

    * מכבי תל אביב ללא הפסד בששת המחזורים האחרונים, ולראשונה העונה נמצאת ברצף של שלושה משחקים ללא ספיגה.

    * מכבי תל אביב נקלעה לפיגור שש פעמים העונה ובכלל מתעוררת מאוחר, כשהשער הכי מוקדם שלה העונה היה בדקה ה-29 מול הפועל חדרה, וגם הוא היה עצמי של עוביידה חטאב.

    * יונתן כהן מתקרב לדאבל-דאבל נוסף, כשבמאזנו שמונה שערים וחמישה בישולים כבר אחרי סיבוב אחד. את העונה הקודמת סיים עם 12 שערים ו-11 בישולים.

    * מכבי פתח תקוה הפסידה בכל ארבעת המשחקים בהם ספגה ראשונה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully