וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בני סכנין: תמיר בן עמי הוא הפתרון לתעודת הפרו

כפיר אדרי ויעקב אסייג לא רשאים להמשיך ללא תעודה, מנהל מחלקת הנוער יעמוד על הקווים: "מגיע כדי לתרום מהידע שלי". ניסו אביטן: "מצפים מאיתנו ליותר" (א', 19:00, ספורט 5 לייב)

מחזור 14הסתיים03/01/2021
בני יהודה תל-אביב
  • גאדיר (56, פנדל)
1:1
  • (18) ולאסקס
בני סכנין
תקציר ה-0:2 של הפועל באר שבע על בני יהודה/ספורט 1

בני יהודה

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, בני יהודה תנסה לפתוח מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) את הסיבוב השני ברגל ימין כשתארח באצטדיון בלומפילד את בני סכנין. על הקווים יעמוד לראשונה תמיר בן עמי, קפטן הפועל רמת גן בעבר שהוא מנהל מחלקת הנוער של המועדון ומחזיק בתעודת פרו. נוכחותו תאפשר לכפיר אדרי וליעקב אסייג להמשיך כצוות המאמנים.

בן עמי אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "זה מרגש, אבל ברור לכולם שאני חלק מצוות של אנשים שמכירים את הקבוצה הזו טוב יותר מכולם. אני מבחינתי מגיע כדי לתרום מהידע שלי ולעשות הכי טוב בשביל המועדון. הקבוצה מגיעה אחרי כמה תוצאות לא מספיק טובות, אבל ברוב המקרים התוצאה לא שיקפה את היכולת האמיתית. אנחנו מחלקים יותר מדי מתנות שעולות לנו ביוקר".

תמיר בן עמי מחזיק תעודת הפרו בני יהודה. אתר רשמי בני יהודה, אתר רשמי
מחלקים יותר מדי מתנות. תמיר בן עמי/אתר רשמי, אתר רשמי בני יהודה

בני סכנין

בצד השני, בני סכנין השיגה את רוב הנקודות שלה בחוץ, אבל כבשה רק שמונה שערים עד כה ומפגרת אחרי בני יהודה בגלל הפרש שערים נחות. "המצב שלנו בסדר", אמר המאמן ניסו אביטן. "אנחנו יכולים יותר, מצפים מאיתנו ליותר ואני מקווה שנפתח את השנה האזרחית בצורה טובה וחיובית. בני יהודה כרגע בתקופה פחות טובה, אבל אנחנו יודעים שזו קבוצה מסוכנת ומצפה לנו משחק קשה. אנחנו עובדים בשקט על חיזוק, אמרתי שנצרף שחקני איכות שיוכלו לשדרג את הקבוצה. יש שחקנים שיודעים שהם מועמדים לעבור לקבוצות אחרות, אבל אני שומר על כבודם וכל עוד הם פה הם שחקנים שלנו. יש לנו שמונה משחקים בינואר, יהיה עומס מטורף וכולם צריכים להיות דרוכים ומוכנים".

עוד בוואלה!

מתח באשדוד: הבדיקות שיקבעו האם גם המשחק מול הפועל תל אביב יידחה

לכתבה המלאה
ניסו אביטן מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
צפוי עומס מטורף. ניסו אביטן/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

טריוויה

* 35 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל, כשבני יהודה מובילה 7:18 בניצחונות ועוד 10 משחקים לא הוכרעו.

* בני יהודה עם מאזן דל של נקודה אחת ושער אחד בחמשת משחקיה האחרונים. בשמונת המחזורים האחרונים יש לה שישה הפסדים ושלושה שערים בלבד.

* 11 מ-14 הנקודות של בני סכנין העונה הושגו במשחקי חוץ.

* סכנין היא הקבוצה היחידה בליגה שטרם כבשה בדקות 45-60 ואחת מארבע שלא כבשו ברבע השעה הראשונה. בני יהודה, לעומתה, ללא שערים ברבע השעה שלפני המחצית (30-45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully