וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן חזרה מ-2:0 ל-2:5 על מיינץ ושבה לפסגה

אלופת אירופה שוב יצאה מבור גדול, קימיש (50), סאנה (55), זולה (70) ולבנדובסקי (75, 83) הפכו. 0:2 לבורוסיה דורטמונד על וולפסבורג

תקציר ה-2:5 של באיירן מינכן על מיינץ/ספורט1

המחזור ה-14 בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם משחקים של צמד האימפריות של הליגה: בורוסיה דורטמונד השיגה 0:2 חשוב על וולפסבורג, באיירן מינכן חזרה מ-2:0 ל-2:5 על מיינץ מהתחתית.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
פתיחה טובה ל-2021. דורטמונד חוגגת/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 0:2

לאחר ההפסד 2:1 לפני היציאה לפגרה, פתחה המארחת את 2021 ברגל ימין, עם ניצחון חשוב על יריבה קשה שהגיעה במומנטום מצוין ועם אחת ההגנות הטובות בליגה. מנואל אקנג'י השוויצרי נגח פנימה בדקה ה-66, אחרי כדור קרן של ג'יידון סאנצ'ו, שהכפיל בתוספת הזמן בתום מתפרצת קטלנית וקטע רצף עגום של 16 משחקי ליגה ללא כיבוש. על הדרך, עזר לקבוע ניצחון חמישי ברציפות על הזאבים ולעקוף אותם בטבלה, בדרך למקום הרביעי. ארלינג הולאנד שב להרכב לראשונה מאז שנפצע לקראת סוף נובמבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו ב-0:2 של דורטמונד

תקציר ה-0:2 של בורוסיה דורטמונד על וולפסבורג/ספורט1
שחקני באיירן מינכן אלפונסו דייויס, לירוי סאנה, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
שוב יצאו מבור. לבנדובסקי והחברים/רויטרס

באיירן מינכן - מיינץ 2:5

האלופה ששבה לפסגה לפני היציאה לפגרה המשיכה בשלה, כששוב מצאה עצמה בבור עמוק - ושוב ידעה כיצד לצאת ממנו. האורחת מהתחתית עלתה ל-0:2 מדהים במחצית הראשונה, כשג'ונתן בורקרדט המוכשר ניצל שגיאה בהגנה כדי לדהור קדימה ולהכניע את מנואל נוייר בדקה ה-33. 11 דקות לאחר מכן הצטרף אליו אלכסנדר האק והכפיל אל מול אלופת אירופה ההמומה. גמור? בוודאי שלא. יוזואה קימיש שחזר להרכב צימק (50) מבישול של רוברט לבנדובסקי, וחמש דקות לאחר מכן בישל ללירוי סאנה את השוויון, בסגנון אריאן רובן. המהפך הושלם בדקה ה-70 בזכות ניקלאס זולה המחליף, ובדקה ה-75 הצטרף כמובן גם לבנדובסקי, שקבע 2:4 מהנקודה הלבנה. שחקן השנה בעולם ב-2020 השלים צמד בדקה ה-83 מבישול של תומאס מולר, ושם את הדובדבן על הקצפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully