וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השתפרנו המון בשנה אחת": מנצ'סטר יונייטד שוב חולמת גבוה

השדים האדומים השתוו לליברפול, לאחר שבינואר 2020 היו רחוקים 27 נקודות מהפסגה. סולשיאר מתמוגג, בממלכה מחמיאים לפוגבה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:2/ספורט 1

שוב היה זה פנדל של ברונו פרננדש, אבל למנצ'סטר יונייטד לא אכפת כיצד היא מנצחת - כל עוד היא מנצחת, ואת זה היא עושה. השדים האדומים גברו אמש (שישי) 1:2 על אסטון וילה - ניצחון שמיני בעשרת המשחקים האחרונים - וכעת הם צמודים לליברפול שבפסגה עם 33 נקודות ואותו מספר משחקים, שבועיים לפני שהן נפגשות באנפילד.

"יש סיבה שהשיער שלי אפור", התלוצץ אולה גונאר סולשיאר הלחוץ בסיום. "היינו צריכים לשחק טוב יותר, אבל אנחנו אוהבים לגמור דברים בדרך הקשה. אני מרוצה מאוד ממה שאנחנו עושים, השתפרנו המון בשנה אחת. בתחילת השנה שעברה הפסדנו לארסנל - ומאז אנחנו הרבה יותר טובים. השחקנים שלי בגיל הנכון - הם לומדים ורעבים ללמוד, שזה חשוב. אני מרוצה מאוד מהמקום אליו הגענו, הליגה הולכת להיות צמודה ובכל פעם שאתה מנצח אתה לוקח צעד בכיוון הנכון".

סולשיאר יודע על מה הוא מדבר, כמובן: ב-1 בינואר 2020, מנצ'סטר יונייטד היתה מדורגת במקום החמישי בטבלה, 27 נקודות מהפסגה. כעת היא במקום השני, עם אותו מספר נקודות כמו המוליכה.

פרננדש הוסיף: "מה שחשוב זה לכבוש, לא משנה איך. אנחנו ממשיכים להשתפר, כי נגד לסטר ספגנו שער מאוחר. הטעויות היחידות שביצענו הפעם הן שאולי יכולנו לכבוש יותר שערים, ולסגור את המשחק מהר יותר. כמובן שכיף להשתוות לליברפול, אבל הליגה עוד ארוכה. צריך לשמור על מנטליות מנצחת".

אחת הסיבות למומנטום המצוין של סגנית המוליכה היא השיפור ביכולתו של פול פוגבה, שפתח את העונה בצורה מאכזבת ולאחרונה לשב להיראות כמו השחקן שפעם היה. "הוא כל הזמן משתפר ונכנס לכושר טוב יותר", אמר סולשיאר. "הוא שיחק טוב מאוד הפעם, אסטון וילה קבוצה פיזית ופול אחד מהשחקנים שיכולים להתמודד עם זה".

שחקן העבר של המועדון ופרשן סקיי בהווה אנדי קול החמיא גם הוא לקשר הצרפתי: "כולנו ידענו שיש לו איכות גדולה, יש לו את היצירתיות שבעולם - פשוט צריך לשים אותו בעמדה הנכונה. הוא שחקן מיוחד מאוד וצריך לנסות להוציא את המיטב ממנו. היה מגיע לו גם לכבוש, הוא עשה הכול".

גם חברו של קול לפאנל, חלוץ העבר דארן בנט, השמיע דברים דומים: "זה מהפך גדול מאז הדברים של סוכנו מינו ראיולה. אם הוא רצה להראות לאנשים שאתה מחויב למנצ'סטר יונייטד, זה בדיוק מה שהוא עשה. הוא שיחק טוב מאוד והיתה לו השפעה גדולה על המשחק, אני מקווה שעכשיו יגלה יציבות".

לא כולם אהבו את הפנדל המכריע, כמובן. לפי מנג'ר וילה דין סמית', פול פוגבה הפיל את עצמו ברחבה: "באותו רגע חשבתי שזה פנדל, אבל אחרי המשחק צפיתי שוב וראיתי שפול הפיל את עצמו. אני לא מבין למה לא ללכת לבדוק, בשביל מה יש VAR? הפסדנו בגלל פנדל מפוקפק, היה שם מגע מאוד, מאוד מינימלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully