וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מנסה לסגור עם סרחיו ראמוס, יש כבר הצעה לדייויד אלאבה

גם הקורונה משפיעה על כך שהארכת החוזה של הקפטן טרם הושלמה, שחקן באיירן יקבל כ-10 מיליון יורו לעונה, בחוזה ל-4 שנים?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:2/ספורט 1

האם סרחיו ראמוס יישאר בריאל מדריד? כרגע התשובה לשאלה הזו אינה ברורה. על פי "אס", המגעים בין הצדדים לוקחים יותר זמן משחשבו תחילה בשל הקורונה: כמו לכל שחקניה, האלופה מתכננת להציע חוזים מקוצצים, ו"להפוך את השחקנים, ובראשם הקפטן, לכאלה שיהוו דוגמא". עוד נטען כי ריאל תפסיד כ-300 מיליון יורו בשל המגיפה, אך היא מבטיחה לפצות את שחקניה לאחר שתתייצב כלכלית.

מהצד השני של ההבטחות הללו ניצב הבלם הוותיק, ובבלאנקוס חוששים ממקרה כריסטיאנו רונאלדו: לאחר שנאלץ לשלם 23 מיליון יורו לרשויות המס, הביא לפלורנטינו פרס הצעה גבוהה ב-50 אחוז מיובנטוס, וריאל מדריד החליטה שלא לנסות ולהשוות אותה ומכרה את הפורטוגלי ב-100 מיליון יורו. ראמוס, מצידו, יכול לעזוב בחינם בסיום העונה.

"הרצון של סרחיו הוא להישאר", נכתב ב"אס". "גם המועדון רוצה לשמור על הקפטן שלו, אבל המספרים יצטרכו להתיישר, ויש שני גבולות. הראשון הוא חידוש החוזים לשחקנים מעל גיל 30 (ראמוס בן 35), והשני הוא המשכורת הנוכחית שלו - 13 מיליון יורו. הפערים אינם גדולים, אבל שום דבר עדיין לא סגור".

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
ימים יגידו. ראמוס/רויטרס

עוד הוסיפו ב"אס" כי השוק דווקא משופע בבלמים טובים וזמינים, בראשם אריק גרסיה המועמד לברצלונה ודייויד אלאבה שנמצא עם רגל וחצי מחוץ לבאיירן מינכן. כמו ראמוס, גם כוכב נבחרת אוסטריה שיהפוך שחקן חופשי בקיץ רשאי כעת לנהל מגעים עם קבוצות אחרות לקראת העונה הבאה, אולם בספרד הביעו חששות לגבי המשכורת שידרוש: לכל הפחות 10 מיליון יורו נטו לעונה, מה שיעלה לריאל מדריד כ-20 מיליון יורו לעונה.

אף על פי כן, ב"מארקה" טוענים שריאל תהיה מוכנה לשלם את הסכומים הללו ויש לה כבר הצעה בקנה: קצת יותר מ-10 מיליון יורו לעונה, לארבע שנים. "במדריד רוצים לסגור את העסקה כמה שיותר מהר", נכתב, "זידאן כבר נתן את האישור שלו למהלך. הוא רואה באלאבה שחקן מצוין שיחזק את ההגנה במגוון תפקידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully