וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לפודקאסט "טייקדאון": ההכרזה של חיים גוזלי

ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה שוחחו עם הלוחם הישראלי, שיילחם בארגון BARE KNUCKLES - קרבות אגרוף ללא כפפות. וגם: הרגעים הגדולים של שנת 2020 ב-MMA העולמי

חיים גוזלי התארח אתמול (חמישי) בפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" בפרק סיכום שנת 2020 וסיפק עוד הכרזה היסטורית כשהודיע שיילחם ב-5 בפברואר בארגון BARE KNUCKLES - קרבות אגרוף ללא כפפות, ובכך יהפוך לישראלי הראשון שייקח חלק בקרב של הארגון.

גוזלי סיפר: "ב-5 בפברואר הולך להיות האירוע הכי גדול של BARE KNUCKLES בפלורידה בסוף שבוע של הסופרבול, כשפייג' ואן זאנט (לשעבר ב-UFC) תילחם במיין איבנט של אותו האירוע. אני לא מפסיק לחדש את עצמי ואני הלך להפוך מאיש ג'יו ג'יטסו למתאגרף ללא כפפות".

הלוחם הישראלי הוסיף: "אני טס כבר עכשיו למחנה אימונים בארצות הברית עם המאמן שלי חזי רכטמן, בגלל הסגר וכל הבלאגן בארץ החלטנו להתכונן כמה שיותר מוקדם. היינו אמורים לטוס עוד 3 שבועות, אבל לא השאירו לנו ברירה ואנחנו טסים עכשיו. לקחתי אתגר חדש, הרבה זמן חשבתי ודיברתי על זה. חושבים שהרבה יותר נוח לי על הקרקע בגלל הג'יו ג'יטסו, אבל אני אוכיח שאני גם יודע לפגוע גם באגרוף".

גוזלי, ביחד עם ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה סיכמו העליות והירידות שענף ה-MMA הישראלי חווה ב-2020, פירגן לנתן לוי על ההצטרפות ל-UFC וגם סיפק מידע על תכנית הריאליטי שהוא עובד עליה.

בנוסף, סצ'קובסקי ופריינטה בחרו את הרגעים הגדולים של שנת 2020 ב-MMA העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully