וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד פותח עונה: "רוצה להיות מודל לחיקוי עבור השחקנים הצעירים"

חלוץ וולינגטון מקווה לרשום בכורה בליגה האוסטרלית במחזור הפתיחה מול סידני (שבת, 08:05). בקבוצה מספרים על התפקיד שמיועד לו

צפו ב-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט 1

בגיל 33, אחרי שעזב את אנגליה ונמנע מלחזור לישראל, תומר חמד מתחיל אתגר חדש. החלוץ יפתח עונה מחר (שבת, 08:05) עם קבוצתו החדשה וולינגטון פיניקס, שתארח את סידני הפתיחה של הליגה האוסטרלית.

עדיין לא ברור אם חמד שלא שיחק במשך זמן רב, ייכלל בסגל או שמא הבכורה שלו תידחה למשחק הבא של הקבוצה ב-9 בינואר. בחודשים שבהם היה ללא קבוצה, חמד אמנם המשיך להתאמן עם מאמן כושר אישי ששכר בלונדון, אבל הוא הצטרף רק לאחרונה לאימונים עם קבוצתו החדשה וספק אם הוא בכושר משחק.

תומר חמד שחקן צ'רלטון. GettyImages
ליגה חדשה, אתגר חדש. תומר חמד/GettyImages

כך או כך, בקבוצה הניו זילנדית מייעדים לו תפקיד חשוב הן בפן המקצועי והן בפן המנהיגותי. "תומר הצטרף אלינו ומיד הוסיף נדבך חשוב של ניסיון וידע. השחקנים הצעירים שלנו שלא צברו ניסיון כמו שלו, יכולים רק ללמוד ממנו", אמר היום עוזר מאמן וולינגטון כריס גרינקר. "הוא עבר הרבה דברים בקריירה, שיחק בליגות בכירות, במקומות עם רמת מקצוענות הכי גבוהה שיכולה להיות, וזה מאוד יעזור לנו השנה. הניסיון שלו חשוב מאין כמוהו, במיוחד כשלוקחים בחשבון כמה שחקנים צעירים יש לנו בקבוצה".

הקבוצה של חמד הייתה הפתעת העונה בליגה אשתקד וסיימה במקום השלישי - הישג השיא שלה בכל שנות קיומה. העונה היא מקווה לעשות צעד קדימה בעזרתו של החלוץ. "אני רוצה להיות מודל לצעירים בחדר ההלבשה, ולכבוש כמה שיותר שערים. זה מה שהיה חסר פה בעונה שעברה", אמר חמד.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully