וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוניס לא יישאר מחוסר עבודה הרבה זמן. הוא יותר טוב מאיביץ'"

שני מאמני מכבי תל אביב לשעבר נותרו ללא קבוצה, ביוון מופתעים: "מי האמין שדבר כזה יכול לקרות? דוניס הראשון שיקבל הצעות"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

ביוון משתוממים: כיצד ייתכן שולאדן איביץ' וגאורגיוס דוניס, מבכירי המאמנים בליגה המקומית בשנים האחרונות, נותרו ללא קבוצה? שני מאמני מכבי תל אביב לשעבר פוטרו מעבודתם לאחרונה, אבל נראה שהם לא יישארו פנויים לאורך זמן.

"העובדה שמאמנים כמו דוניס, איביץ' ומרינוס אוזונידיס (מאמן של בן שהר ועומר אצילי באפואל ניקוסיה עד לאחרונה) נשארו בלי עבודה בשנה החדשה, לא פחות ממדהימה. עד לאחרונה, אף אחד ביוון לא יכול היה לחשוב על מצב שכזה", כתבו באחד האתרים ביוון.

"המאמנים הללו נחשבים לאנשי המקצוע הכי טובים שעבדו בליגה היוונית בשנים האחרונות. שניהם גם נחשבים יוונים - איביץ' אמנם סרבי, אבל עבד במשך שנים רבות ביוון. דוניס הוכיח את עצמו ביוון ומחוץ ליוון, והשנתיים הקשות שצלח בפנאתינייקוס, הפכו אותו בעיני רבים למאמן היווני הטוב ביותר. יש מי שמשוכנע שהוא מאמן יותר טוב מולאדן איביץ', אבל התוצאות הרעות בליגה הישראלית חרצו את גורלו".

מאמני מכבי תל אביב לשעבר ולאדן איביץ', גאורגיוס דוניס. צילומים: ברני ארדוב, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
עד מתי הם יישארו פנויים? דוניס ואיביץ'/מערכת וואלה! NEWS, צילומים: ברני ארדוב, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"איביץ' עשה קדנציה מעולה בפאוק סלוניקי, והמשיך לקדנציה אפילו טובה יותר במכבי תל אביב", המשיכו. "הוא נראה כמו אחד המאמנים הצעירים המבטיחים שיש, ודרכו לליגות הבכירות נראתה סלולה. לצערו, הוא החליט להיענות להצעה מווטפורד, קבוצה שידועה בחוסר הסבלנות שלה כלפי מאמנים".

בכתבה ציינו ש"אף אחד מהם לא יישאר מחוסר עבודה במשך זמן רב. במיוחד לא דוניס, שיהיה הראשון שיקבל הצעה מקבוצה יוונית שתצטרך איש מקצוע ותהיה מסוגלת לשלם בסטנדרטים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully