וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם בנגיחה: צפו בשער הרביעי העונה של דיא סבע באיחוד האמירויות

חלוץ אל נאסר המשיך בכושרו הטוב כשמצא את הרשת מקרוב כבר בדקה ה-12. בבלגיה טוענים: רפאלוב המועמד המוביל לזכות בתואר שחקן השנה

שחקן אל נאסר דיא סבע כובש את שערו הרביעי העונה/טוויטר

דיא סבע המשיך גם היום (שישי) בכושרו הטוב באיחוד האמירויות. חלוץ אל נאסר כבש את שערו הרביעי העונה, כשנגח מקרוב לרשת את שער היתרון של קבוצתו מול אל וואחדה כבר בדקה התשיעית. לצערו של סבע, קבוצתו לא הצליחה לנצח והמשחק נגמר ב-2:2, אחרי שער שוויון של אל נאסר בתוספת הזמן.

לפחות על פי אחד מאתרי ההימורים המובילים בבלגיה, "יוניבט", ליאור רפאלוב צפוי לבוא בקרוב על שכרו בעקבות העונה הנהדרת שהציג במדי קבוצתו אנטוורפן. על פי האתר הפופולרי, רפאלוב מוביל בפער גדול למדי מירוץ לתואר שחקן העונה בליגה הבלגית, שיוענק בטקס ללא קהל ב-13 בינואר.

היחס לזכייה של רפאלוב בתואר נעל הזהב בבלגיה עומד על 1.65, והוא מוביל בפער גדול על תאו בונגונדה שנמצא במקום השני על פי יוניבט עם יחס של 3.75.

רפאלוב בן ה-34 הוא השחקן המצטיין של קבוצתו העונה. הוא סגן מלך השערים עם שישה כיבושים בליגה ומלך הבישולים עם שלושה כאלו. זו עונתו השלישית של רפאלוב, שסיפק מספר שערים דו ספרתי בשתי העונות הקודמות והשידוך שלו עם אנטוורפן, אליה עבר מקלאב ברוז' הגדולה, נחשב להצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully