וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.1: לייפציג קבעה תג מחיר לאנקונקו, דניאל ג'יימס בדרך החוצה מיונייטד

הגרמנים דורשים מריאל מדריד 30 מ' יורו עבור הקשר. על פי הדיילי סטאר, הוולשי הצעיר צפוי לצאת בהשאלה לווסט ברומיץ' על פי "מארקה", סרחיו ראמוס ולוקאס ואסקס שמסיימים חוזה הביעו נכונות להמשיך בריאל

תקציר: כל שערי רוברט לבנדובסקי מ-13 מחזורי הבונדסליגה הראשונים/ספורט 1

העברות

* ארון מרטינס הושאל ממיינץ לסלטה ויגו. הקיצוני ישחק בספרד עד הקיץ ואז לתכולים תהיה אופציה לרכוש אותו.

* ג'וני אוואנס האריך את חוזהו בלסטר עד 2023. הבלם בן ה-32, שרשם 89 הופעות במדי השועלים, אמר: "אני נרגש מאוד לחתום. אני שמח להתחייב למועדון ומכך שהמועדון התחייב אליי".

* ווטפורד הודיעה על צירופו של שחקן הכנף הדני, פיליפ צינקרנגל, שחתם על חוזה לחמש שנים. השחקן בן ה-26 כבש 19 שערים העונה במדי בודה/גלימט בליגה הנורבגית.

שמועות

* בצרפת טוענים כי ר.ב. לייפציג הבהירה לריאל מדריד, כי תג המחיר של הקשר הצרפתי כריסטוף אנקונקו - בו הביעו הבלאנקוס עניין - עומד על לא פחות מ-30 מיליון יורו.

* על פי הדיילי סטאר שחקנה של מנצ'סטר יונייטד דניאל ג'יימס, צפוי לעבור בהשאלה בחלון הנוכחי, כשהיעד מסתמן עבור הוולשי הצעיר הוא ווסט ברומיץ' של סם אלרדייס.

* אופטימיות בריאל מדריד: לפי "מארקה", סרחיו ראמוס ולוקאס ואסקס שיסיימו חוזה בקיץ, הביעו נכונות להמשיך בקבוצה. השיחות בין הצדדים נמשכות, למרות שעדיין לא הושגו הסכמות.

* קרלס אלניה בדרך החוצה מברצלונה. לפי "מונדו דפורטיבו", הקשר קרוב לעבור בהשאלה לחטאפה עד סוף העונה.

* סמי חדירה נמצא באנגליה כדי לנהל שיחות עם אברטון לגבי מעבר אפשרי. עם זאת, הקשר הגרמני עדיין מעוניין לדבר גם עם קבוצות אחרות.

* פנרבחצ'ה היא הפייבוריטית לקלוט את מסוט אוזיל. למרות זאת, ייתכן שהקשר הגרמני יישאר בארסנל עד סוף העונה כדי לקבל את מלוא חוזהו, שמוערך ב-350 אלף ליש"ט בשבוע.

* ארסנל מעוניינת בקשר בורוסיה דורטמונד יוליאן בראנדט, שמקבל פחות קרדיט העונה.

* מונאקו מעוניינת בחלוץ לסטר דמארי גריי, שלא זוכה לקרדיט בקבוצתו העונה ורשם רק הופעת פרמיירליג אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully