וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שון וייסמן כבש את שערו השלישי וסידר ניצחון לוויאדוליד

החלוץ הישראלי חילץ את קבוצתו מהקו האדום עם שער ניצחון ב-0:1 על חטאפה. ויאריאל ניצחה 1:2 את לבנטה, בטיס וסביליה נפרדו ב-1:1 בדרבי

תקציר ה-0:0 בין ניוקאסל לליברפול/ספורט 1

שון וייסמן פתח הערב (שבת) בסטייל את 2021 כשהבקיע את שערו השלישי העונה והעניק לוויאדוליד 0:1 על חטאפה בקרב התחתית. הדרבי של סביליה הסתיים ב-1:1, אחרי שוויאריאל ניצחה 1:2 את לבנטה בדרבי ולנסיאני.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד חוגג שער. Denis Doyle, GettyImages
מספק את הסחורה. שון וייסמן/GettyImages, Denis Doyle

חטאפה - ויאדוליד 1:0

אחרי תקופת התאקלמות לא פשוטה, שון וייסמן פורע שטרות בליגה הספרדית. החלוץ הישראלי, שכבש צמד בניצחון האחרון של ויאדוליד (2:3 על אוסאסונה) חתום כעת על שש נקודות מתוך ה-18 של קבוצתו והעלה אותה מעל הקו האדום. וייסמן סיים התקפה יפה עם כדור ברשת אחרי מסירת רוחב מצד שמאל וקיפאון בהגנת חטאפה המאכזבת בדקה ה-37. ג'ורדי מאסיפ מנע שוויון לקראת הסיום וכך ויאדוליד עלתה למקום ה-14, עם נקודה יותר מחטאפה ושלוש מעל הקו האדום.

שחקן בטיס, אייטור רוביאל, מול שחקן סביליה ז'ול קונדה. GettyImages
ללא הכרעה. רוביאל וקונדה/GettyImages

בטיס - סביליה 1:1

כמה עצוב לראות את אחד המשחקים החמים בספרד מול יציעים ריקים. הדרבי של סביליה הסתיים ללא הכרעה ובטיס תסתפק בכך שהיא עצרה את רצף ההפסדים נגד היריבה המרה - שעמד על שלושה. סוסו מצא את הרשת בדקה ה-48 אבל סרחיו קנאלס איזן חמש דקות לאחר מכן מהנקודה הלבנה. הדרמה הגיעה לשיאה כשהירוקים-לבנים קיבלו פנדל נוסף אחרי התערבות של VAR, אבל נביל פקיר נעצר על ידי בונו (75) והתוצאה נותרה בעינה עד הסיום.

פר ניניו שחקן ויאריאל חוגג שער. Angel Martinez, GettyImages
הכובש הראשון של 2021. פר ניניו/GettyImages, Angel Martinez

ויאריאל - לבנטה 1:2

הצוללת הצהובה התאוששה מההפסד לסביליה עם שלוש נקודות בדרבי האזורי. פר ניניו הצעיר התכבד בשער הראשון של לה ליגה ב-2021 אחרי כדור רוחב טוב מצד שמאל של אלפונסו פדראסה בדקה ה-19, וג'רארד מורנו כבש את התשיעי שלו העונה בדקה ה-54. סרחיו לאון המחליף רק צימק עבור לבנטה בדקה ה-73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully