וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון ניהל שיחת זום עם נשיא ההתאחדות המרוקאית

31.12.2020 / 16:11

לאחר הסכם הנורמליזציה בין המדינות שוחחו יו"ר ההתאחדות ומקבילו במרוקו פאוזי לקג'אה וסיכמו על הקמת צוותי פעולה משותפים

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון והסמנכ"ל אבי לוי קיימו היום (חמישי) שיחה היסטורית באמצעות הזום עם נשיא ההתאחדות של מרוקו, פאוזי לקג'אה. את המפגש ארגנו סמנכ"ל ההתאחדות, ולאה בן שטרית, יזמית החיה במרוקו. חסון ולקג'אה סיכמו כי כבר בימים הקרובים יפעלו נציגי שתי ההתאחדויות לקידום מפגש בין הצדדים ולהקמת צוותי עבודה משותפים.
‪ ‬
לקג'אה פתח ואמר: "אני מברך על השיחה הזאת לה חיכינו שנים רבות. הודות למהלך האמיץ של מלך מרוקו מוחמד השישי יש לנו הזדמנות לחזק את הקשר בין העמים גם באמצעות הכדורגל. אני מבקש להזמין אתכם למרוקו כדי שנחשוב יחד על הדרכים בהן ניתן לבנות שיתופי פעולה בינינו, וכמובן לתאם משחקים בין הנבחרות שלנו".
 

 

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון בשיחת זום עם נשיא ההתאחדות המרוקאית פאוזי לקג'אה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יקדמו מפגש בין הנבחרות. נשיא ההתאחדות המרוקאית לקג'אה בשיחת זום עם חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

 יו"ר ההתאחדות אורן חסון: "אני מבקש להודות לך ידידי על היוזמה הברוכה. אנחנו נרגשים וכמובן רואים חשיבות עצומה בחיזוק הקשרים ובשיתוף הפעולה בין ההתאחדויות. יש בישראל מאות אלפי אזרחים ואזרחיות עם שורשים במרוקו והבשורה הזאת משמחת אותם מאוד. יש לנו הרבה מה ללמוד מכם ואני מבטיח שיש לנו גם מה לתרום לכם. אני מודה לך על ההזמנה להגיע למרוקו ומבקש לארח אותך ואת נציגי ההתאחדות בישראל. יש לנו אפשרות נדירה, בזכות מהלכים אמיצים של ראשי המדינות,  להציע עתיד טוב יותר לצעירים שלנו ושלכם ולהוות דוגמה מוצלחת להתאחדויות נוספות. משחק בין נבחרות ישראל ומרוקו הוא רב משמעות ואין לי ספק כי מה שיתחיל על כר הדשא ישגשג בכל מקום אחר. מבחינתנו זאת תחילתה של ידידות נפלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully