וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ממהר למצוא קבוצה חדשה: "איביץ' יקבל שכר מווטפורד עד סוף העונה"

אקס מכבי תל אביב לוקח את הזמן לחפש את האתגר הבא, בידיעה שהוא ממשיך לקבל את מלוא שכרו מהצרעות: "המטרה - להישאר באנגליה"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

מאז פיטורי גאורגיוס דוניס ממכבי תל אביב והעזיבה של ולאדן איביץ' את ווטפורד, מפנטזים האוהדים הצהובים על קאמבק של המאמן הסרבי. אבל עושה רושם שלאיביץ' אין שום סיבה למהר למצוא קבוצה חדשה: בתקשורת היוונית דווח היום (חמישי) שאיביץ' ממשיך לקבל שכר מווטפורד עד סוף העונה, ולכן ממתין להצעה הנכונה כדי לחזור לקווים.

איביץ' ככל הנראה ראה את הנולד מיד כשמונה למאמן הצרעות. לפי הדיווח, הוא עיגן בחוזהו סעיף שמחייב את ג'אנפאולו פוצו, הבעלים הקפריזי של הקבוצה מליגת המשנה באנגליה שידוע כמפטר מאמנים סדרתי, להמשיך לשלם את שכרו גם אם יעזוב את התפקיד - מה שקרה אחרי פחות מחצי שנה.

גם שאר חברי הצוות המקצועי שאיביץ' הביא עמו לאנגליה, כולל עוזר המאמן מילוש וסלינוביץ' ומאמן השוערים חריסטוס קלפקיס, שעבדו איתו גם במכבי תל אביב, חתמו על סעיף דומה וממשיכים לקבל את כספם.

מאז הפיטורים הוזכר איביץ' כמועמד למכבי תל אביב וא.א.ק אתונה. בסרביה אף טענו שהוא אחד מבין כמה מועמדים לנבחרת סרביה. אבל במצב העניינים הנוכחי, כשהתזרים לחשבון הבנק לא נעצר גם כשהוא מחוסר עבודה, הוא מתכוון לקחת את הזמן ולהמשיך לחפש את המשרה הבאה שלו בכדורגל האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully